Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرید بیضاء روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد، سرنشینان بیش از 200 دستگاه خودرو سواری و باری بودند که شب گذشته و بامداد امروز در محورهای تکاب - شاهین دژ و تکاب - دو راهی ایرانخواه در محاصره برف و کولاک گرفتار شده بودند.
وی بیان کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس با حضور در محورهای برفی این منطقه بیش از 10 ساعت به مسافران و رانندگان گرفتار شده در کولاک شدید جاده ها امدادرسانی کردند و آنان را از سرمازدگی نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ید بیضاء ادامه داد: بسیاری از خودروهای گرفتار شده در گردنه سخت گذر مایین بلاغ در 35 کیلومتری جاده تکاب - شاهین دژ به دلیل کولاک شدید و نبود دید کافی از مسیر خود منحرف شده بودند و با تلاش راهداران به آنان امدادرسانی شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با بیان اینکه نبستن زنجیر چرخ از عوامل مهمی است که موجب گرفتار شدن خودروها در جاده های برفی تکاب شده بود، افزود: راهداران و امدادگران هلال احمر در گردنه مایین بلاغ و محور دو راهی ایرانخواه برای تجهیز خودروها به زنجیر چرخ به رانندگان گرفتار شده در این محورها کمک کرده و آنان را به ادامه مسیر هدایت کردند.
ید بیضاء بیان کرد: در جریان کولاک شدید شب گذشته و بامداد امروز در تکاب به دلیل امدادرسانی به موقع به رانندگان و مسافران از سوی راهداران و نیروهای امدادی و برف روبی و نمک پاشی مستمر محورهای مواصلاتی خوشبختانه هیچ حادثه جاده ای در این محورها روی نداد.
به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک شدید روز گذشته شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان غربی را فراگرفت؛ راه های دسترسی این شهرستان به علت کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه در فصل زمستان برف گیر و کولاکی است.
7514/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف راهداری و حمل و نقل جاده زمستان محورهای مواصلاتی هلال احمر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد.

کد خبر 847391 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم هلال احمر استان کرمانشاه خودرو حوادث ایران

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند