Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:43:48 GMT

راه ارتباطی 40 روستای میاندوآب بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۵۹۶۱

راه ارتباطی 40 روستای میاندوآب بازگشایی شد

علیرضا اشرف زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف که از بامداد روز گذشته با ورود سامانه بارشی در این شهرستان آغاز شده بود، سبب اختلال در تردد خودروها در محورهای ارتباطی و بسته شدن راه ارتباطی بیشتر روستاهای منطقه باروق در این شهرستان شد.
وی ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این منطقه را بین 15 تا 40 سانتی متر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب ادامه داد: همچنین یک زن باردار که در روستای «گوزلوی قره داغ» بخش باروق گرفتار شده بود، با تلاش راهداران و همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.
اشرف زاده اظهار داشت: هم اکنون تمامی محورهای اصلی و روستایی میاندوآب باز بوده و تردد در آنها بدون هیچ مشکلی جریان دارد.
به گزارش ایرنا ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی که از بامداد تا بعد از ظهر پنجشنبه موجب بارش برف در بیشتر نقاط استان شد، امروز از استان خارج شده است.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی بارش برف بیمارستان راهداری و حمل و نقل جاده شبکه بهداشت و درمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه تردد از روی پل دسترسی به پنج روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی ممنوع شد. - اخبار استانها -

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 85 میلی‌متر بارندگی در شهرستان ثلاث‌باباجانی ثبت شده است اظهار داشت: راه تردد به پنج روستای این شهرستان از روی رودخانه عبور می‌کند و به دلیل بالا آمدن آب رودخانه، سطح پل دسترسی به این روستاها پوشانده شده است.

وی عنوان کرد: بنابراین هیچ پلی در این شهرستان تخریب نشده و تا زمانی که تراز رودخانه پایین نیاید تردد از این پل‌ها ممنوع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: درباره قطعی برق در روستاهای مرزی شهرستان ثلاث‌باباجانی هیچ گزارشی به ما نرسیده است.

یگانه با بیان اینکه در بخشی از شهرستان جوانرود ریزش کوه گزارش و مشکل رفع شد گفت: همچنین حدود 20 متر از آسفالت جاده دسترسی ازگله به دلیل بارش سنگین شسته شده بود که به طور موقت توسط نیروهای راهداری تسطیح شد که در موعد مقرر بازسازی شود.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته