Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حدادیان، از عضویت بیش از ۱۹ هزارنفر در کانون های مساجد استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام«محمدرضا حدادیان» در بازدید از دو کانون شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه قریب بیش از 19 هزار نفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد سمنان عضو هستند اذعان کرد: ۱۲ کانون تخصصی،۱۲ کانون مصلی و سه کانون دانشگاهی در سطح استان سمنان خدمات ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بابیان اینکه ۹۳ کانون فرهنگی در روستاهای استان سمنان فعالیت می کنند، یاداور شد: به منظور فقرزدایی تلاش شد تا برنامه‌های فرهنگی در مناطق کم برخوردار استان نیز اجرا و از تمرکز بر مراکز شهرها جلوگیری شود که طرح‌های مختلفی از جمله خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، آموزش والدین و سبک زندگی اسلامی، پیوند مدرسه، مسجد، خانواده در این کانون‌ها دنبال می‌شود.

 

حدادیان با بیان اینکه ۸۵ کتابخانه با ١٤ هزار و ۷۳۹ نفر عضو در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان فعالیت دارند متذکر شد: تا کنون تعداد ۹۱ کتابدار از ۸۵ کتابخانه مسجد در این استان به ثبت رسیده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه تعداد چهار کتابخانه درجه یک و چهار کتابخانه درجه دو و هفت کتابخانه درجه سه، ۳۱ کتابخانه درجه چهار و ۳۹ کتابخانه درجه پنج از این استان در سامانه به ثبت رسیده است اظهار کرد: از آمار فوق تعداد ۶۲ کتابخانه شهری و ۲۳ کتابخانه روستایی بوده و هفت هزار و ۸۸۶ متر مربع مساحت را شامل می‌شود.

 

حدادیان با تاکید بر اینکه ۷۸ کتابخانه باز نیز در این استان ثبت شده  که از این تعداد ۲۵ کتابخانه روستایی و ۵۳ کتابخانه شهری است ادامه داد: کلیه برنامه ها و فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بر طبق اصول و سیاست های ستاد عالی کانون های مساجد کشور تنظیم و اجرایی شده است.

 

به گفته وی، رویکرد تولی گری در دبیرخانه استان سمنان و واگذاری برنامه های اجرایی به کانون های توانمند و کادرسازی تقویت نیروهای مستعد در کانون ها و آموزش های لازم برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد در دستور کار قرار گرفته است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از دو کانون فرهنگی و هنری از کانون های فرهنگی و هنری چهارده معصوم (علیه السلام) و قرآن و عترت مسجد فاطمیه شهرستان شاهرود دیدن کرد.

 

در این بازدید با مدیران و اعضای کانونهای مذکور گفت و گو و پیشنهادات و راهکارهایی برای اجرای هرچه بهتر فعالیت ها ارائه شد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراجع و علماء مجلس خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی مراجع خراسان جنوبي شیراز حماسه 9 دی 9 دی دیدار با مراجع خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمد اصغرزاده رییس حوزه هنری استان سمنان گفت : این مدرسه ب اهزینه بازسازی دو میلیارد تومان با هدف روایتگری بومگرایانه در دو بخش تولیدات فرهنگی هنری و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف رویات قابلیت‌های گوناگون استان سمنان حتی در بخش گردشگری روایت  فعالیت می‌کند
درمراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هم حضور داشت ، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: در این مدرسه با فعالیت بومگرایانه روایت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار خواهد شد
فرج الله شوشتری سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم گفت: جنگ امروز جنگ روایتهاست و حفظ هویت و اصالت ملی در سایه روایت درست از خدمات ارزشمند به انقلاب است
در این مراسم حکم مدیریت مدرسه ملی روایت به حسینعلی جعفری از نویسندگان بنام استان سمنان و کشور اعطا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران