Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور سه‌راهی دانشمند در محورهای شرقی استان گلستان خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند.

«محمدعلی هروی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این حادثه ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه روز گذشته رخ داد، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دچار واژگونی شده که سه نفر دچار مصدومیت شده و از این تعداد یک نفر به‌علت شدت حادثه در خودرو گیر کرده بود و امکان خروج وی از خودرو در شرایط عادی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات از پایگاه امداد جاده‌ای اینچه‌برون همراه با تجهیزات ست نجات به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: در این حادثه بلافاصله با استفاده از تجهیزات، عملیات رهاسازی مصدوم انجام و مصدومان توسط آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه گفت: یکی از اقداماتی که در حوزه تجهیزات و زیرساخت‌ها در بخش امداد و نجات هلال احمر شکل گرفته، بهره‌گیری از تجهیرات نجات پیشرفته است تا بتوانیم مصدومان را با کمترین آسیب ممکن از صحنه حادثه خارج و به مراکز درمانی منتقل کنیم.

هروی تصریح کرد: آموزش نیروهای داوطلب یکی از محورهای اساسی در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان گلستان است و با توجه به اهدای رتبه امدادی به داوطلبان پس از طی آموزش‌های لازم، از این افراد در عملیات‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: مرکز ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر گلستان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگوی به ندای امداد امدادخواهان است و مردم در هر نقطه‌ای از استان که حادثه‌ای برای آنها رخ داد می‌توانند با این شماره تماس گرفته و درخواست کمک را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف خودرو منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان درگیر سیل و آبگرفتگی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد: از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۲۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به ۱۵۶ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت به ۸ هزار و ۱۴۱ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۱۶ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۳ هزار و ۷۹۲ کیلوگرم نایلون، ۶۱۳ کیلوگرم حبوبات، ۲ هزار تخته پتو، ۸۲۷ تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۶۹ بسته غذایی، ۲۰۰ قرص نان، ۴۰۴ ست شست‌وشو، ۳۸۱ ست بهداشتی، و ۵۴ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد :۲۷۴ تیم عملیاتی متشکل ۹۸۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • استان درگیر سیل و آبگرفتگی
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان