Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز،‌ با اشاره به برنامه‌های گسترده رسانه‌های معاند ماهواره‌ای برای از هم پاشیدن کانون خانواده در ایران،  اظهار داشت: آنها سالهاست که تهاجم فرهنگی خود را بر بنیان خانواده در ایران متمرکز کرده‌اند تا این کانون جامعه‌ساز را متلاشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در پی ایجاد جامعه‌ای پاک و ساختن انسانی سالم است، بیان داشت: ترویج بی‌حجابی از سوی شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای، برای متلاشی کردن کانون خانواده است؛ چراکه قُبح و زشتی این مسئله را از بین برده‌اند.

امام‌ جمعه موقت شیراز با اشاره به بی‌بندوباری‌های برخی از خانواده‌ها تحت تأثیر فضای ماهواره‌ها، افزود: دختری که تا نیمه‌های شب بیرون از منزل به سر می‌برد و معلوم نیست اوقات خود را با چه افرادی سپری کرده، طبیعی است که نمی‌تواند مادر شایسته‌ای در آینده باشد.

رضوی اردکانی ضمن توصیه به جوانان غیرتمند برای دقت در ازدواج و انتخاب همسر شایسته، اظهار داشت: فردی که قبل از ازدواج روابط مدیریت شده‌ای نداشته، برای ازدواج و تشکیل کانون خانواده، قطعاً مناسب نیست و جوان‌ها در ازدواج خود باید به این مسائل اهمیت دهند.

وی افزایش آمار طلاق در جامعه را با بی‌بندوباری‌ها و بی‌حجابی مرتبط دانست و خاطرنشان کرد: دختری که حجاب و عفاف ندارد، نمی‌تواند مادر شایسته‌ای برای فرزندان و همسر مناسبی باشد.

امام‌جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود، به شکست هیمنه آمریکا در خاورمیانه اشاره کرد و افزود: با شکست آمریکا در سوریه و عراق، جمهوری اسلامی ایران درس خوبی به ترامپ داد و این یک پیروزی بزرگ برای ایران محسوب می‌شود.

رضوی اردکانی بیان داشت: آمریکا میلیاردها دلار هزینه برای تسلط بر منطقه متحمل شد، اما امروز هیچ ارج‌ و قربی نزد کشورها ندارد که این شکست حاصل مقاومت در برابر استکبار است.

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین گفت: امروز آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست چراکه قدرت تأثیرگذاری بر اراده کشورها را از دست‌داده و سران این کشور، به‌ خوبی این موضوع را می‌دانند؛ گرچه رسانه‌های آنان، مخفی‌کاری می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه

ایپس آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نشست اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا همزمان با هشتادوششمین کنگره جهانی ایپس و بر اساس پیشنهاد ایران و کشورهای قطر، عمان، و عربستان ضمن ابراز تأسف از شهادت سه خبرنگار ورزشی فلسطینی، قطعنامه‌ای به اتفاق آرا به تصویب رسید که در آن از تلفات گسترده مردم در اثر بمباران تهاجمی غزه که زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی و ورزشی را نیز تخریب کرد، ابراز تاسف شد.

درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل

اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز می‌کند. در این بیانیه آمده است:

ما برای پایان دادن به جنگی که جان هزاران نفر را گرفت و بسیاری دیگر را مجروح و آواره کرد، دعا می‌کنیم. وضعیت کنونی باعث تعلیق فعالیت‌های ورزشی در غزه و کرانه باختری شده و زندگی خبرنگاران ورزشی و خانواده‌های آنها را که از آوارگی، ترس و درد رنج می‌برند، تحت تاثیر قرار داده است. متأسفانه در نتیجه این وضعیت، خبرنگاران ورزشی دیگر نمی‌توانند به کار خود بپردازند.

ایپس آسیا مایل است حمایت کامل خود را از خانواده رسانه های ورزشی فلسطین و اعضای آن به ویژه ساکنان غزه اعلام کند. از دست دادن خانواده‌ها و عزیزانشان را به آنها تسلیت می‌گوییم و برای مجروحانشان آرزوی بهبودی عاجل داریم.

در پایان، ایپس آسیا بر تعهد مستمر خود به حمایت از خبرنگاران ورزشی در فلسطین تاکید می‌کند تا آنها بتوانند به کار عادی خود به شیوه‌ای ایمن در رویدادهای مختلف ورزشی بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی