Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:25:08 GMT

باز هم حادثه بر اثر نقص اتصالات لوله‌های بخاری

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۶۹۰۲

رکنا: رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بر اثر نقص اتصالات لوله‌های بخاری، ۴ نفر با گاز منوکسید کربن در روستای سر در بندر چترود مسموم شدند.

مصدق رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث Accidents دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه نزدیک ساعت ۰۴:۲۲ امروز طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ کرمان مبنی بر مسمومیت با گاز منوکسید کربن سریعا یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه Incident روستای سر در بندر چترود اعزام شد، گفت: متاسفانه در این حادثه ۴ نفر شامل: دو خانم ۲۷ و ۲۸ ساله، یک مرد ۳۰ ساله و یک کودک ۴ ساله دچار مسمومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات درمانی اولیه در محل انجام و سریعا مسمومین به درمانگاه وزیری بخش چترود انتقال داده شدند، افزود: حال مسمومین در حال حاضر خوب است.

مصدق علت مسمومیت را نقص در اتصالات لوله‌های بخاری در منزل اعلام نمود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خانم معلم هوسباز دو دختر دبیرستانی را به کارهای کثیف کشاند+عکس صاحب شماره ناشناس سر از اتاق خواب ناهید و همسرش درآورد این جوان شیطان صفت بعد از تجاوز به دختر جوان جسدش را تکه تکه کرد+عکس آماری از برج های مسکونی فاجعه بار تهران که روی گسل ساخته شده اند ! عکس حمید احمدی تکنسین اورژانس غرق شده در سیل اندیکا اعتراف تازه کفتار تهرانی به تجاوز وحشیانه به 12 دختر در 6 محله تهران + فیلم و عکس انتقام هولناک از شوهر بی معرفت / تازه عروس رضا ندانسته سوخت ! ثبت شماره شبا برای واریز سود سهام عدالت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین خبر از سرمای وحشتناک در 10 روز آینده تهران ! وحشت در هواپیمای تبریز / ساعت 9 شب دیروز رخ داد + عکس سرقت از فروشگاه اپل در روز روشن + فیلم فیلم هولناک از لحظه وقوع طوفان شن در شهر دختر 8 ساله راز قتل پدرش را برملا کرد / مقتول با ضدیخ به قتل رسید+عکس اعتراف تلخ الیشا زن بیوه که هنگام فرار به خارج در فرودگاه دستگیر شد +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پزشکی حادثه Incident منزل اخبار حوادث کربن حادثه کرمان اورژانس روستای عکس مرد تهران کشته جوان پسر انتشار فیلم در خیابان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین، در روزهای گذشته خبر گمشدن دختر چهار ساله‌ای به نام یسنا، دست به دست شد، دختری که در فضای مجازی و رسانه‌ها با نام یسنا کوچولو شناخته شد.

اما ماجرا از این قرار بود که یسنا دیدار، دختر بچه چهارساله کلاله‌ای (گلستان) پنج روز پیش در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق گم شده بود.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند. جمعیت زیادی که این عملیات جست و جو را انجام دادند بارها مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

روز گذشته مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

همچنین سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام این خبر به رکنا گفت : دقایقی پیش تجسس های نیرو های امدادی ، پلیسی و سگ های زنده یاب به نتیجه نشست و یسنا دختر گمشده پیدا شد.

با توجه به پیدا شدن یسنا دختر گمشده در گندم زارهای منطقه و زنده بودن این دختر بچه بعد از ۴ روز اقدامات درمانی در حال انجام است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902276

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز