Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: بیگانگان در راه ازبین بردن انقلاب بودند اما اراده حق براین بود که انقلاب اسلامی به وجود بیاید.

وی بیان داشت: کشورهای عربی و اسرائیل می خواستند که اتحاد مردم سوریه را ازبین ببرند اما نقشه آنان با اتحاد و همدلی شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اعظم افزود: در خصوص مردم سوریه برخی کشورها عداوت خود را در پیش گرفتند و به داعش کمک کردند و اکنون آنها شرمسارانه برمی گردند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه همواره تقوا انسان را از بدیها می رهاند، اظهار داشت: من همه شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و خداوند در این زمینه می فرماید که همه پاداشهای نیکو نصیب افراد پاک وبا تقوا خواهد شد.

موسوی اعظم تصریح کرد: پیامبر اکرم می فرمایند که هر قدمی که هر مرد وهرزنی برروی زمین بردارد ثبت می شود و در این راستا هفت شاهد داریم که قران نیز به آن اشاره می کند.

امام جمعه یاسوج افزود: شاهد اول خداوند است که چیزی براو پوشیده نیست و شاهد دوم نیز ملائکه هستند که خداوند به آنها امر می کند.

وی بیان داشت: ملائکه ای که عقده حقارت ندارند سخن ناروا نمی گویند و هیچ سخنی از ما خارج نمی شود که نزد فرشتگان حاضراست.

موسوی اعظم افزود: آنهایی که اهل ایمان هستند فریاد برمی آورند که این نامه عمل من است و دیگری سرافکنده است.

وی اظهار داشت: دیگر شاهدها دست و پاهای ما هستند که شهادت می دهند و دست و پا اقرار می کنند به اعمالی که انجام می دهند.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: دست و پا اگر در راه حق و یا در راه باطل باشند، شهادت می دهند و هفتمین شاهد نیز زبان است که چاپلوسی با آن  مایه تنزل شخصیت انسان است و زبان در روز قیامت نیز برای ما شهادت می دهد.

کد خبر 4503790

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه یاسوج یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟