Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: حزب پیشرو اصلاحات که توسط مدیران ارشد دولت خاتمی مثل صوفی، حاجی، رسولی، خرم و زبردست تشکیل شده است، در هفته گذشته دفاتر خود را در استان قزوین و مرکزی افتتاح کرد.
علی اصغر زبردست استاندار همدان در دولت خاتمی در مراسم افتتاح دفتر این حزب در استان مرکزی گفته  دفاتر استانی این حزب در هفت استان کشور فعال شده و تا انتخابات سال آینده (انتخابات مجلس یازدهم) در تمامی استان های کشور فعال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجرایی حزب پیشروی اصلاحات گفته اسفندماه امسال انتخابات اتاق بازگانی کشور برگزار می شود و حزب پیشروی اصلاحات برای حضور پر رنگ در این انتخابات نیز برنامه ریزی کرده است.
در این برنامه، «مجید طاعتی» به عنوان مسئول این حزب معرفی شد.
خبر دیگر از این حزب اینکه حزب پیشرو اصلاحات در قزوین هم آغاز به کار کرد. در مراسم افتتاح دفتر این حزب در قزوین، صوفی وزیر تعاون خاتمی و دبیرکل این حزب و محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران حضور داشتند.
رئیس شورای مرکزی ادوار انتخاب شد
از سویی دیگر یک منبع آگاه به رویداد۲۴ خبر داد سازمان ادوار تحکیم وحدت در جلسه شورای مرکزی خود، علیرضا طاهری را به عنوان رئیس شورای مرکزی انتخاب کردند.
علیرضا طاهری از اعضای ارشد دفتر تحکیم وحدت و عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت بوده است. در دوره گذشته فعالان سیاسی مثل عبدالله مومنی و احمد زیدآبادی از چهره‌های موثر سازمان ادوار تحکیم وحدت بودند.
همایش زنان مدیر
مجمع زنان اصلاح طلب در حال برنامه ریزی برای برگزاری همایشی با موضوع زنان اصلاح طلب است. جزئیات این برنامه به زودی اعلام می‌شود و احتمالا تا پایان دی ماه برگزار می‌شود.
خواهرزاده خاتمی، رئیس اصلاح‌طلبان البرز شد
خبر آخر اینکه محمد حسین خلیلی اردکانی، مسئول شورای هماهنگی اصلاح طلبان البرز شد. وی دبیر مجمع نمایندگان ادوار استان و عضو حزب اتحاد ملت و در حال حاضر عضو شورای شهر کرج است. برچسب ها: خاتمی ، اصلاحات ، دولت خاتمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: خاتمی اصلاحات دولت خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

بیشتر بخوانید: نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵

««طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1228183 برچسب‌ها بیمه

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد