Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین و آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان در روزهای سیزدهم و چهاردهم دی ماه جاری به میزبانی استان سمنان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد و در پایان این رقابت ها قهرمانان این مرحله شناخته شدند. بر اساس این خبر در قسمت یک نفره ثمین عابد خجسته از توابع تهران با پیروزی برابر حریفان خود به مقام نخست دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومینا تاجیک از توابع تهران دوم شد و به مدال نقره دست یافت و ثریا آقایی از تهران به همراه زهرا کهریزی از البرز به مقام سوم مشترک رسیدند و صاحب مدال برنز شدند.

در قمست دونفره این رقابت ها، ثمین عابد خجسته و ستایش عبدالکریمی از توابع تهران با پیروزی برابر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافتند و صاحب مدال طلا شدند.یگانه تفرشی و نازنین زمانی از توابع تهران نایب قهرمان شدند و مدال نقره را از آن خود کردند.

تیم دونفره حنان کبیری و هجر کبیری از تهران به همراه تیم دونفره نسیم صفایی و هاله همدانچی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند و عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند و به مدال برنز دست یافتند.در مراسم اختتامیه رقابت ها که با حضور فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون و اقای حاجی ابادی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان ،خانم امیدی معاونت بانوان ورزش و جوانان استان، خانم فامیلی و آقای رفیعی از هییت استان سمنان در محل برگزاری این مسابقات برگزار شد، مدال های قهرمانی مرحله سوم به نفرات برتر بانوان رده سنی بزرگسالان اهدا گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان استان سمنان مدال طلا ورزش و جوانان بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه میان «ساندرو بازادزه» نفر اول رنکینگ جهانی از گرجستان و «زیاد السیسی» نفر سوم رنکینگ جهانی از مصر برگزار شد. در این دیدار شمشیرباز مصری حریف خود را 15 بر 13 شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بازادزه و حریف مصری اش هر دو با غلبه بر حریفانی از آمریکا فینالیست جایزه بزرگ گرجستان شدند. «زیاد السیسی» در مرحله نیمه نهایی «فیلیپ دلگویچ» را ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. «بازادزده» هم با شکست ۱۵ بر ۱۳ «کالین هیچکاک» فینالیست شد.

«کالین هیچکاک» در مرحله ۸ نفره با غلیه بر «ادهم بحقاط» باعث حذف این بازیکن مصری شد. شمشیربازی مصری در جدول ۱۶ نفره مقابل علی پاکدامن صاحب برتری شده بود.

علاوه بر علی پاکدامن، ایران سه نماینده دیگر در رقابت های جایزه بزرگ سئول داشت.

کد خبر 6097987

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شاهکار نوشاد عالمیان در عربستان
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد