Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تقدیر از برگزیدگان طرح حافظان رضوی با حضور ۲۵۰ نفر از حافظان قرآن کریم در باغ اردوگاه خاتون برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر باغ اردوگاه خاتون با اشاره به این خبر عنوان کرد: در این مراسم که عصر امروز در سالن همایش‌های باغ اردوگاه خاتون برگزار شد، از اساتید و قرآن آموزان برگزیده تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانه صادقی تصریح کرد: این ویژه برنامه با حضور قرآن‌آموزانی که رتبه‌های قرآنی کسب کردند و همچنین استادان قرآنی، شاگردان و حافظان قرآن برگزار شد و بازدید از غرفه‌ها و نمایشگاه نوآوری و رواق‌ها، برگزاری کارگاه خلاقیت و ابتکار، برپایی نماز جماعت ظهر و عصر اهداء جوایز و اعطاء گواهینامه از دیگر برنامه‌هایی بود که ویژه این گروه از حافظان قرآنی تدارک دیده شده بود.

وی ادامه داد: طرح حافظان رضوی در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری با محوریت تربیت حافظان قرآن کریم از دوسال گذشته آغاز شده است و توسط مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با حضور اساتید و حافظان کل قرآن در مساجد و حسینیه‌های سطح شهر مشهد اجرا شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باغ اردوگاه خاتون حافظان رضوی حافظان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان عصر سه شنبه و مقارن با هفته معلم، مراسم تجلیل از اساتید و اعضای هیأت علمی برتر مجموعه دانشگاه دامغان برگزار شد.

این آئین که در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد از ۲۰ استاد نمونه و سرآمد و ارتقا یافته قدردانی شد.

رئیس دانشگاه دامغان در این مراسم به کسب رتبه جدید این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در لیست «نیچر ایندکس» که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، دانشگاه دامغان در جایگاه نهم مؤسسات آموزشی کشور قرار گرفته است

اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها علاوه بر مأموریت گسترش کمی و کیفی آموزش و پیگیری راهبرد آموزش‌های کاربردی و مهارت‌محور، نقش تربیت صحیح نسل را نیز بر عهده دارد.

حجت السلام رستمیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دامغان گفت: معلمی با شأن بلند تعلیم و تربیت، ادامه مسیر رسالت انبیای الهی است و رسالت انبیای الهی برداشتن جهل و غفلت از جامعه بشری بوده و این در پرتو تعلیم و تربیت صحیح قابل دستیابی است.‌

وی هدف نهایی از کسب علم و عالم شدن را رسیدن به رشد و عقلانیت دانست و یکی از جلوه‌های آن را تمرکز تلاش‌ها و آثار استاد شهید مطهری بر این محور بسیار مهم معرفی کرد.

کد خبر 6099750

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت هفته ایمنی حمل و نقل و تقدیر از برگزیدگان ریلی
  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • طرح قرآنی «بشری» برای دومین‌بار در ملایر کلید می‌خورد
  • رونمایی از نشریه منش استادی با محوریت اساتید قرآنی درمشهد
  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند