Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@08:20:23 GMT

عکس عجیب از تصادف زنجیره ای در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۸۹۱۹

حوادث رکنا: بر اثر برخورد پنج خودرو سواری و سقوط یک خودروی سواری از کنارگذر حجتی هفت نفر مصدوم شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: ساعتی قبل در پل حجتی بر اثر برخورد پنج خودرو سواری و سقوط یک خودروی سواری از کنارگذر حجتی هفت نفر مصدوم شدند.

دکتر فرزاد رحمانی در خصوص امدادرسانی اورژانس گفت سه دستگاه آمبولانس مصدومین را به بیمارستان امام رضا علیه السلام انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد بعد از حمله و گاز گرفتن یک سگ هار واق واق می کند! +عکس خانم معلم منحرف دختران دانش آموز را به مردان عرب می فروخت+عکس صاحب شماره ناشناس سر از اتاق خواب ناهید و همسرش درآورد خانم معلم هوسباز دو دختر دبیرستانی را به کارهای کثیف کشاند+عکس سرو غذا با گوشت اسب در رستوران ! این جوان شیطان صفت بعد از تجاوز به دختر جوان جسدش را تکه تکه کرد+عکس آماری از برج های مسکونی فاجعه بار تهران که روی گسل ساخته شده اند ! اعتراف تازه کفتار تهرانی به تجاوز وحشیانه به 12 دختر در 6 محله تهران + فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین خبر از سرمای وحشتناک در 10 روز آینده تهران ! عکس / این پسر 13 ساله اسیر 3 مرد بی صفت کرجی شد + جزئیات صاحبان شرکت خودرو در کرج فراری شدند/ مردم بلاتکلیف ماندند! عکس حمید احمدی تکنسین اورژانس غرق شده در سیل اندیکا دختر 8 ساله راز قتل پدرش را برملا کرد / مقتول با ضدیخ به قتل رسید+عکس 31 مفسد اقتصادی معروف در میدان آزادی اعدام شوند! / سخنران نماز جمعه مطرح کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پزشکی پل سقوط اخبار حوادث تبریز رانندگی خودرو سواری مصدوم هفت عکس کشته مرد تهران جوان وحشتناک فیلم در خیابان داعش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم