Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:معلم شیطان صفت دانش آموزان را در ازای نمره وادار به برهنه شدن کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، معلمی در تگزاس به اتهام خرید و فروش دختران زیر سن قانونی به عنوان برده جنسی دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس، آمبر پارکر 37 ساله با انتشار عکس هایی برهنه از دانش آموزان و اندام های زنانه شان به مردان مراکشی آن ها را به عنوان کالای جنسی به فروش می گذاشت و زمانی که اولین بار قصد فروش یکی از دانش آموزانش را داشت توسط پلیس به عنوان مجرم جنسی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازجویی گفت که در ازای پول هنگفت از مردان مراکشی دختران باکره را برای آن ها به عنوان برده می فرستاد اما تاکنون نتوانسته بود که این کار را عملی کند و زمانی که قصد این کار را داشت دستگیر شد.

وی همچنین در ادامه گفت که دانش آموزانش را در ازای نمره قبولی وادار می کرد تا برهنه شوند و بعد از آن ها عکسبرداری یا فیلمبرداری می کرد.

در حال حاضر متهم در بازداشت است تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شکنجه وحشیانه 3 زن در زندان / برهنه کردن آنها در حین بازجویی+ عکس این مرد بعد از حمله و گاز گرفتن یک سگ هار واق واق می کند! +عکس خانم معلم منحرف دختران دانش آموز را به مردان عرب می فروخت+عکس صاحب شماره ناشناس سر از اتاق خواب ناهید و همسرش درآورد خانم معلم هوسباز دو دختر دبیرستانی را به کارهای کثیف کشاند+عکس این جوان شیطان صفت بعد از تجاوز به دختر جوان جسدش را تکه تکه کرد+عکس آماری از برج های مسکونی فاجعه بار تهران که روی گسل ساخته شده اند ! اعتراف تازه کفتار تهرانی به تجاوز وحشیانه به 12 دختر در 6 محله تهران + فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین خبر از سرمای وحشتناک در 10 روز آینده تهران ! دختر 8 ساله راز قتل پدرش را برملا کرد / مقتول با ضدیخ به قتل رسید+عکس عکس حمید احمدی تکنسین اورژانس غرق شده در سیل اندیکا صاحبان شرکت خودرو در کرج فراری شدند/ مردم بلاتکلیف ماندند! عکس / این پسر 13 ساله اسیر 3 مرد بی صفت کرجی شد + جزئیات 31 مفسد اقتصادی معروف در میدان آزادی اعدام شوند! / سخنران نماز جمعه مطرح کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس دانش آموزان مردان عکس دختران فروش عکس کشته مرد تهران جوان فیلم وحشتناک در خیابان داعش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرا رسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است و عمل به واجبات و دستورات دینی با رسیدن سن تکلیف موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است افزود: دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می‌دهند.

وی با تبریک جشن عبودیت و بندگی دانش‌آموزان، اظهار داشت: امروز جشن تکلیف برای ۷۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان آستارا برگزار شد که علاوه بر اینکه نکات ارزشمندی در خصوص اهمیت تکلیف و بندگی، اهمیت نماز، حجاب و عفاف مطرح شد برنامه های شاد و خوبی همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز نیز برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

گفتنی است، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرائت پیمان‌نامه، آشنایی دانش‌آموزان مکلف به احکام و دستورات دینی، برپایی نماز جماعت و نماز شکر به امامت حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» امام جمعه آستارا از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

کد خبر 6093275

دیگر خبرها

  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خبرنگاری که معلم شد
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • معلمی که کلاس درس را به مسجد بُرد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد