Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: پرونده قتل «جمال خاشقجی» دارای ابهامات فراوانی است و روشن شدن این مساله به تحقیقات بین المللی و بی طرفی تحت نظر سازمان ملل نیاز دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: یک بار دیگر باید تحقیقاتی مستقل با «حضور بین‌المللی» در خصوص پرونده قتل و ترور «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی در داخل کنسولگری سعودی در استانبول، صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در این صورت که تمامی ابعاد این پرونده روشن می شود.

سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد نیز پنجشنبه شب، گفته بود که این سازمان همچنان خواستار انجام تحقیقات شفاف و جامع در ماجرای قتل جمال خاشقجی است.

دادستان عربستان روز پنج شنبه از درخواست اعدام برای پنج نفر از متهمان قتل پرونده «جمال خاشقجی» خبر داده بود.

انتهای پیام /

183 / 156 عربستان سازمان ملل ترکیه خاشقجی پرونده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عربستان سازمان ملل ترکیه خاشقجی پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

این سازمان انگلیسی بیان کرد: گزارشی را در خصوص وقوع حادثه در فاصله ۱۷۷ مایل دریایی از جنوب شرق منطقه نشطون یمن دریافت کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گزارش اشاره می‌کند که یک قایق کوچک که ۴ نفر سوار آن بوده‌اند به یک کشتی نزدیک شده است.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس تاکید کرد: این کشتی در امنیت قرار گرفته و به مسیر خود ادامه داده است. مقامات ذیربط در این مورد تحقیقاتی را صورت خواهند داد.

کد خبر 6091459

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی