Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پس از کسب نتایج موفقیت آمیز واترپلو به همراه الکساندر چیریچ سرمربی صربستانی، حال به دنبال جذب یک مربی خارجی برای تیم های ملی شنا است و در این راه چراغ سبز کمیته ملی المپیک را دریافت کرده است.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مذاکرات با مربی آلمانی و درخواست ۳۰۰ هزار دلاری او برای شش ماه گفت: خیر اینطور نیست، مذاکراتی با مربی آلمانی داشته ایم که  اگر به نتیجه می رسید و او به ایران می آمد رقمی حدود ۲۶۰ هزار یورو در سال را می خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با یک مربی اسلواک مذاکراتی داشته‌ایم و با مبلغ حدود پنج هزار یورو، تقریبا به توافق رسیده‌ایم. رضوانی(رئیس فدراسیون) نیز با یک مربی اهل کرواسی نشستی داشته است که در حال حاضر به نتیجه قطعی نرسیده است.

فرید فتاحیان در ادامه تاکید کرد: باید مجموع مذاکرات در کمیته فنی شنا مورد بررسی قرار گیرد و اگر بتوانیم و کمیته ملی المپیک نیز کمک کند مربی خارجی را جذب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا چراغ سبز کمیته ملی المپیک  را برای بودجه سال ۹۸ و کمک مالی دریافت کرده اید یا خیر؟  گفت: بله، خوشبختانه کمیته ملی المپیک نظر مثبتی در این مورد دارد و صالحی امیری نیز قول کمک برای جذب مربی خارجی را داده است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

فتاحیان درباره برنامه دیدار و اردوهای تدارکاتی خارج از کشور برای تیم ملی شنا نیز گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای اردوهای خارج از کشور نداریم، ابتدا باید تکلیف مربی خارجی مشخص و سپس در کمیته فنی مطرح شود، سپس مدیر فنی تیم های ملی برنامه ها را ارائه و در صورت توان آنها را اجرایی خواهیم کرد.

پس از صعود تیم ملی جوانان واترپلو به رقابت‌های قهرمانی جهان، فدراسیون شنا درباره تلاش برای کسب میزبانی مسابقات گفت. فتاحیان در این باره گفت: تیم های ایران، کویت، یونان و آرژانتین درخواست میزبانی را داده بودند،  متاسفانه در روزی که هیات رئیسه فینا درباره میزبانی مسابقات نظر می داد، نماینده کویت اعلام کرد که تمام هزینه تیم های شرکت کننده در رقابت‌ها را پرداخت خواهد کرد به همین دلیل میزبانی را به کویت دادند.

کد خبر 4502195 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی شنا ایران تیم ملی واترپلو ایران فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

کارلتو به یک افتخار فردی دیگر دست یافت

طرفداری | حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل مایورکا ۰-۱ رئال مادرید رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود