Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود پراش مربی تیم دوچرخه سواری سرعت در گفتگو با مهر در رابطه با حضور تیم مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری پیست آسیا در اندونزی ، گفت: تمرین برای مسابقات خوب بود و ما با فرصت کوتاه دو ماهی که داشتیم سعی کردیم از این زمان نهایت استفاده را ببریم و یک مقدار از نواقص موجود را برطرف کنیم و بچه ها را از نظر روحی و داشتن اعتماد به نفس و انگیزه تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی هچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا با توجه به شرایط ورزشکاران تعداد بازیکنان سرعتی در این مسابقات کم شده است؟، گفت: هیچ کدام از دوچرخه سواران سرعتی ما نتوانستن به رکوردهای مسابقات نزدیک شوند، در سال گذشته ما ۱۱ نفر سرعتی هم بانوان و آقایان در رده ی جوانان و بزرگسالان را به مسابقات اعزام کردیم ولی متاسفانه بجز آقای دانشور که توانست مدال برنز را بگیرد بقیه دوچرخه سواران یا نفر آخر و یا یکی مانده به آخر شدند.

وی ادامه داد:  نمی شود طی دو ماه چه از نظر روحی و جسمی برای مسابقات آماده کرد و تغییری بزرگی در این افراد ایجاد کرد. از آن سو امسال فدراسیون شرایط مالی سختی  داشت به طوریکه اعزام هر نفر برای فدراسیون حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون هزینه برداشته است. برای همین امسال تیم دوچرخه سواری با ۱۲ نفر و یک نفر هم از فدراسیون جانبازان و معلولین یعنی در نهایت با ۱۳ نفر به مسابقات اعزام می شود.

پراش در پاسخ به سوال دیگر مهر مبنی بر اینکه «سالهای قبل تیم با هدف تمرین در پیست چوبی زودتر به مسابقات می رفت چرا این اتفاق امسال نیافتاد و از فرصت تمرین در پیست چوبی بهره مند نشده است؟» گفت: ما دوست داشتیم که مانند سالهای گذشته زودتر به مسابقات اعزام می شدیم و در آنجا هم اردو داشتیم ولی به دلیل هزینه های بالا نتوانستیم زودتر برویم و تنها ۴ روز زودتر از شروع مسابقات در جاکارتای اندونزی حضور داریم.  به دلیل همین مشکلات سعی کردیم تیم کیفی تری را به مسابقات اعزام کنیم و نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

 مربی تیم دوچرخه سواری سرعت کشورمان  در مورد پیش بینی نتایج رکابزنان در رقابتهای پیش رو خاطرنشان کرد: پیش بینی کردن در مسابقات کار سختی است ولی بچه های دوچرخه سوار ما خیلی با انگیزه و خوب تمرین کردند مخصوصا تیم نیمه استقامتی در بزرگسالان که رقابت خیلی خوبی با هم داشتند و شانس گرفتن مدال را هم آقای دانشور که در پیست چوبی تمرین کردند و هم توانستن نتایج خیلی خوبی را سال گذشته کسب کنند دارند.

وی در خصوص وضعیت دو نماینده زن ایران در ترکیب تیم دوچرخه سواری هم گفت : همچنین خانم ساجده سیایی در جوانان که ما انتظار گرفتن مدال را از او داریم. در بزرگسالان خانم فروزان عبدالهی در بزرگسالان را اعزام می کنیم که هم تجربه کسب کنند و هم انگیزه ای برای بانوان ما ایجاد شود که هم در تیم بمانند و هم تعداد بیشتری از بانوان به این ورزش روی بیاورند و ما با این رویکرد در فدراسیون ورزش کار می کنیم.

وی تاکید کرد: انتظار ما باید با داده هایی که وجود داشته باید در نظر گرفت و با این شرایط که کشورهای شرق آسیا و بقیه کشورها در تمام مسابقات بین المللی و مسابقات جام جهانی شرکت می کنند ولی ما نتوانستیم در هیچ مسابقه تدارکاتی شرکت کنیم و با فرصت کمی که داشتیم تمام تلاش خودمان را کردیم که تیم آماده تری را اعزام کنیم. فدراسیون هم تا جایی که وجود داشت در این شرایط سخت از ما حمایت کرد ولی اگر بخواهیم به روزهای خوب گذشته برگردیم لازمه ی آن حمایت وزارت ورزش و وزیر ورزش از فدراسیون دوچرخه سواری و ورزشکاران است

کد خبر 4501730

منبع: مهر

کلیدواژه: پیست تیم ملی دوچرخه سواری ایران دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران

به گزارش "ورزش سه"، اسامی کاندیدهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی‌ماه ۱۴۰۲ از سوی دکتر مرادی سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد. پس از آن سید میلاد تقوی رپیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفتگو پرداختند و میلاد تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیات رئیسه از جمله سید میلاد تقوی به عنوان رپیس فدراسیون والیبال ایران و دکتر محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمامی اعضا سهم والیبال ایران از 10 کرسی به ۱۸ کرسی افزایش یافت.

بر این اساس در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

محمد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، دکتر کتایون عرب‌زاده و دکتر محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و دکتر امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان شد و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

بر این اساس سهم والیبال ایران به عنوان قدرت اول والیبال منطقه آسیای مرکزی همچنان بیشتر از دیگر کشور هاست و کسب این کرسی‌ها به عنوان یک کرسی بین المللی در والیبال دنیا می‌تواند حضور ایرانیان بیشتری را در موقعیت‌های مختلف بیش از پیش افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تیم ملی اسکواش در مشهد برای آسیا آماده می شود
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟