Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صالح نیا دستیار حسین فرکی در پیکان شدبه گزارش بلاغ،حسین فرکی یکی از دستیاران خود را به پیکان معرفی کرد. 

پس از نهایی شدن سرمربیگری حسین فرکی در باشگاه پیکان و براساس توافق با مدیرعامل قرار شد طی چند روز آینده حسین فرکی دستیاران خود را به باشگاه معرفی نماید. امروز فرکی طی جلسه ایی که با محمود شیعی مدیر عامل پیکان داشت، علی صالح نیا را بعنوان مربی بدنساز خود معرفی نمود و پس از نهایی شدن قرارداد با باشگاه، قبل از جلسه تمرین امروز از سوی حسین فرکی علی صالح نیا رسما بعنوان مربی بدنساز پیکان به بازیکنان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالح نیا به همراه فرکی با سپاهان عنوان قهرمانی لیگ را در کارنامه دارد. او فرزند ولی الله صالح نیا بدنساز پیشین استقلال تهران است.
علی صالح نیا سابقه مربیگری در تیمهای سپاهان، سایپا، استیل آذین، داماش گیلان، صبای قم و تیم ملی امید فوتسال را دارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم