Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: محتوای تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر منوط به تأیید شورای تبلیغات فرهنگی این سازمان است.

حمید فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شرایط شهرداری تهران برای نصب تابلوهای تبلیغاتی به شکلی که برای سایر شهروندان ایجاد خطر نکند، گفت: تابلوهای عرشه پل‌های عابر پیاده طبق قوانین فقط در یک سمت پل باید نصب شوند و نیم متر هم باید بالاتر از سطح پل باشند تا فضای روی پل قابل رؤیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه نصب تابلو بر روی عرشه پل‌ها مطابق با استانداردهایی است که در همه دنیا وجود دارد، اظهار کرد: در همه تابلوهایی که نصب می‌شوند آئین‌نامه‌هایی که از سوی پلیس راهور و شورای عالی کشور تعریف شده مورد توجه قرار می‌گیرد و بر اساس آن تابلو در اماکن مختلف نصب می‌شوند.

فرزام در خصوص این آئین‌نامه‌ها اظهار کرد: تعداد کلمات تابلو‌هایی که در اتوبان‌ها و مسیرهای پرسرعت نصب می‌شوند دارای محدودیت است تا مبادا برای رانندگان هواس پرتی ایجاد کند.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در اتوبان‌ها تابلویی نداریم که محتوای پیام آنها بیش از یک جمله باشد، گفت: بیشتر تابلوهای ال ای دی که دارای جملات ادامه‌دار هستند، خطرآفرین هستند و از سوی دیگر به خاطر نور خیره کننده‌ای که دارند ممکن است حادثه‌ساز شوند که البته این تابلوها بیشتر توسط مراکز تجاری استفاده می‌شوند و ما هم تذکرات لازم را به آنها می‌دهیم و در مواردی که رعایت نکنند از طریق قوه قضاییه وارد عمل می‌شویم.

وی با بیان اینکه تابلوهای نصب شده در فضای شهری به دو دسته تجاری و فرهنگی تقسیم می‌شوند، اظهار کرد: تابلوهای تجاری و تبلیغاتی مجوزشان را از شرکت‌های تبلیغاتی می‌گیرند که به صورت یک ساله از وزارت ارشاد مجوز گرفته‌اند و آنها وظیفه دارند تبلیغات تجاری را طبق قانون، با کسب مجوز از وزارت ارشاد انجام دهند و لذا همه تابلوهای تجاری ابتدا باید مجوز ارشاد را داشته باشند و پس از آنکه از وزارت ارشاد مجوز گرفتند به سازمان زیباسازی شهرداری بیایند تا به آنها اجازه اکران داده شود.

فرزام افزود: برخی دیگر از تابلوها دارای پیام‌های فرهنگی هستند که این پیام‌ها در شورای تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی بررسی می‌شوند.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تابلوهای فرهنگی در شورای تبلیغات فرهنگی توسط کارشناسان بررسی می‌شوند و در نهایت طرح‌های این افراد برای اکران تأیید خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زیباسازی شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • کاوش در فلک‌الافلاک / سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین