Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:  آزادراه ساوه همدان یکی از نقاط حادثه‌خیز است که موارد باید جهت رفع نقص به پیمانکار ابلاغ شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ قوه قضائیه در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران دارای وظایف و مسئولیت‌های گسترده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قوه علاوه بر رسیدگی به شکایات، حل و فصل اختلافات و دعاوی و رفع خصومت و اتخاذ تصمیم در امور حسبی، مسئولیت‌های متعدد و گسترده دیگری نیز بر عهده دارد و نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و مسئولیت احیای حقوق عامه، بر عهده دادستان گذاشته شده است.

همچنین در صورت عدم انجام یا انجام ندادن کامل و موثر وظایف نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط و مسئول در صیانت و مراقبت از حقوق عمومی، دادستان می‌تواند حسب مورد؛ اقدام به توصیه، تذکر، اعتراض و اخطار نماید.

در همین زمینه حجت‎الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی به منظور تامین سلامتی و امنیت مسافران بر تشکیل کمیته ایمنی و رفع نواقص آزادراه حادثه خیز ساوه – همدان تاکید کرد. 

حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه  آزادراه ساوه-همدان یکی از نقاط حادثه‌خیز است که موارد باید جهت رفع نقص به پیمانکار ابلاغ شود، خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته ایمنی در این زمینه با راه و شهرسازی است، باید این کمیته تشکیل و مسولیت‌ها مشخص شود و مصوبات کمیته برای شورای پیشگیری جهت پیگیری ارسال شود تا اگر دستگاهی کوتاهی کرد تحت تعقیب قرار گیرد.


وی ادامه داد: در همین رابطه نقاط حساس و حادثه‌خیزی که توسط پلیس راه مشخص می‌شود، اولویت بندی شود و نکات و طرح‌ها جهت رفع نواقص به کمیسیون ایمنی ارائه شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه آزادراه ساوه همدان دارای مشکلات زیاد همچون چراغ، دوربین و رفاهیات است؛ خاطرنشان کرد: این موارد در کمیسیون ایمنی مطرح و در اولویت قرار گیرد و نواقص محور‌ها از نظر روشنایی و خط کشی رفع شود تا رانندگان با مشکل مواجه نباشند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مرکزی عبداللهی حقوق عامه آزاد راه ساوه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟