Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک پارسیان در ارائه تسهیلات به بخش خصوصی یا پرداخت تسهیلات در بخش قرض‌الحسنه، ازدواج، جهیزیه، درمان و کمک به مددجویان کمیته امداد و بهزیسیتی همواره پیش‌رو است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک پارسیان، دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در مورد مشارکت بانک‌های خصوصی به ویژه بانک پارسیان در طرح‌های توسعه‌ای کشور گفت: بانک‌های دولتی و خصوصی در تامین مالی طرح‌های اشتغالزایی و توسعه روستایی نقش پررنگی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از بانک‌ها از محل منابع صندوق توسعه ملی، در شهرهای کمتر از ۱۰ هزار نفر جمعیت وام‌هایی در قالب  اشتغالزایی اعطا کرده‌اند که در رفع معضل بیکاری تاثیر قابل ملاحظه‌ای داشته است. 

علی بختیاری افزود: بانک پارسیان علاوه بر این در ارائه تسهیلات به بخش خصوصی یا پرداخت تسهیلات در بخش قرض‌الحسنه، ازدواج، جهیزیه، درمان و کمک به مددجویان کمیته امداد و بهزیسیتی همواره پیش‌رو بوده است.

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه بیان کرد: بانک‌های خصوصی همچنین در طرح‌های آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم و مرزی با دولت مشارکت داشته‌اند. بانک پارسیان ویژه‌تر به این بخش وارد شده به طوری که خدمات این بانک در آبرسانی طبق ماده ۵۶ توافق کنسرسیوم در طرح‌های عمرانی کشور و حمایت از تولید داخلی ستودنی است.

او خاطرنشان کرد: برخی از بانک‌ های خصوصی در طرح گازرسانی از بندرعباس به سیرجان با شرکت گلگهر مشارکت داشته‌اند و اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند که قطعا در رفاه حال مردم نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.

دبیرکمسیون کشاورزی مجلس اظهارکرد: تلاش بانک‌های خصوصی و به ویژه بانک پارسیان در بخش‌های دیگر هم قابل توجه است. برای نمونه بانک‌های خصوصی در ساخت بیمارستان، نوسازی ناوگان حمل ونقل، پراخت تسهیلات به مردم و آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم مطلوب بوده و امید می‌رود که عملکرد آنها در این راستا ادامه‌دار باشد.

انتهای رپورتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک پارسیان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آنها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟