Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:03:02 GMT

یک درصد از فروش آثار «فرصت» به خانه هنرمندان می رسد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۱۵۵۱

یک درصد از فروش آثار «فرصت» به خانه هنرمندان می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، آسیه مزینانی معاون هنری خانه هنرمندان ایران گفت: در شورای عالی خانه هنرمندان ایران مصوب شد که نمایشگاه‌های گروهی با کمک همه انجمن‌های عضو خانه شکل گیرد و بر این اساس شورای تجسمی خانه هنرمندان ایران پیگیر برپایی چنین نمایشگاه‌هایی شد و در نخستین گام نمایشگاه سالانه «فرصت» براساس آرا و نظرات شورای تجسمی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری خانه هنرمندان ایران بیان کرد: ۱۹۰ اثری که به این نمایشگاه راه پیدا کرده‌اند، آثار اعضای انجمن تجسمی هستند و امیدواریم که این رویداد در دوره‌های آتی با همکاری صد درصدی تمام انجمن‌های تجسمی عضو خانه هنرمندان ایران شکل گیرد.

وی در پایان درباره قیمت آثاری که در این نمایشگاه ارایه خواهند شد، گفت: قیمت آثار این نمایشگاه متنوع است و هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه برای حمایت از خانه هنرمندان ایران در شرایط اقتصادی فعلی، هر یک درصدی از فروش خود را به خانه هنرمندان ایران اختصاص داده‌اند.

این رویداد فرهنگی با همکاری انجمن‌های خوشنویسان ایران، تصویرگران ایران، هنرمندان سفالگر، عکاسان ایران، هنرمندان مجسمه‌ساز ایران، هنرمندان نقاش ایران و طراحان گرافیک ایران، با هدف ایجاد فرصتی نو برای آشنایی علاقمندان و مخاطبان عام با هنر معاصر ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه «فرصت» جمعه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا ۲۸ دی ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 4503716 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران نمايشگاه عكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم

نمایشگاه خوشنویسی "مشق همدلی" با حضور اکبر زارعی مدیركل امور اتباع و مهاجرين خارجی استانداری قم و جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم در نگارستان اشراق افتتاح شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: افزایش برگزاری رویدادهای هنری با هدف بیان اشتراکات فرهنگی ملت های مسلمان در سال ۱۴۰۳/ هنر، زبان بی بدیل در انتقال فرهنگ و هنر بین جوامع اسلامی است 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم علی اکبر زارعی با حضور در نگارستان اشراق قم نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی که با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم برگزار گردید را افتتاح کرد.

زارعی با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی کرامت مهاجرین در سال ۱۴۰۲ گفت:  برنامه ریزی برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه و داستان نویسی کودکان و نوجوانان ویژه مهاجرین استان قم در سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

وی با اشاره همدلی بین اقوام و ملت های اسلامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد زبان هنر خصوصا خوشنویسی منشأ ظهور و بروز اشتراکات فرهنگی ملل است.
زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های ارزشمند هنری بین مهاجرین گفت اداره کل امور اتباع استان حامی هنرمندان و نخبگان فرهنگی مهاجر در سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است