Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:32:31 GMT

سقوط از درخت سبب مرگ مرد گچسارانی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۱۹۷۸

سقوط از درخت سبب مرگ مرد گچسارانی شد

جلال پوران فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرد در روستای گناوه برای بریدن چوب درخت و تهیه هیزم به بالای درخت رفته بود که پس از سقوط به دلیل برخورد جمجمه با سنگ با هوشیاری پایین از سوی امدادگران فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل شد اما جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ابتدای سال جاری تا پایان آبان امسال 126 مصدوم سقوط از ارتفاع توسط اورژانس گچساران خدمات درمانی داده شد.
وی همچنین از انحراف خودرو پژو 405 در جاده گچساران به بهبهان در نزدیکی روستای خیرآباد جلیل از توابع گچساران در حدود ساعت هفت بامداد امروز خبر داد و افزود: این حادثه چهار مصدوم بر جا گذاشت.
پوران فرد تصریح کرد: مصدومان این سانحه رانندگی پس از امداد و نجات اولیه از سوی امدادگران به بهبهان منتقل شدند.
‌9 پایگاه اورژانس گچساران فعالیت می کنند.
این پایگاه ها شامل پنج پایگاه جاده ای، سه پایگاه شهری و یک اورژانس هوایی است که خدمات رسانی به جامعه هدف را انجام می دهند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امداد و نجات بیمارستان جامعه کهگیلویه و بویراحمد مرگ جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده‌ای در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران آغاز شد.

به گزارش گروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، امین نیکویی نژاد، افزود: اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات رسانی می‌کنند.

نیکویی نژاد بیان داشت: پایگاه‌های جدید نیز در سه نقطه استان ساخته می‌شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از این پایگاه‌های جاده‌ای در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، یک پایگاه در جاده کمربندی، ورودی شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد و یک پایگاه نیز در روستای کوشک یا آب سپید در جاده ارتباطی یاسوج -بابامیدان احداث می‌شود.

نیکویی نژاد مساحت پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه کوشک را ۲۴۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای، با ۲۵ میلیارد ریال، ساخته می‌شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای کمربندی نیز، در مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه لیشتر نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن