Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:03:41 GMT

جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج)

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۲۲۱۷

جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج)

تازه‌ترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با عنوان «نسل روشن» رونمایی شد. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با موضوع جوانان و لزوم جوان‌گرایی رونمایی شد.

در ذیل این دیوارنگاره که «نسل روشن» نام دارد، نوشته شده: «وطن به دست جوانان سرفراز است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوران بخش پژوهش هفتمین جشنواره تجسمی «هنرجوان» معرفی شدند

 

در این دیوارنگاره تصاویری از شهدای راه علم و پیشرفت ایران اسلامی نظیر شهید حسن تهرانی مقدم، شهید مجید شهریاری، شهید مصطفی احمدی‌روشن، شهید مسعود علی‌محمدی و شهید داریوش رضایی‌نژاد دیده می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • تصویر جدید دیوار نگاره میدان ولیعصر با موضوع دختر/عکس
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • تصویری از یک دختر بر روی دیوارنگاره عظیم میدان ولیعصر
  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • رونمایی از دیوارنگاره دخترانه میدان ولیعصر(عج)
  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!