Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@19:25:09 GMT

لبخند کی‌روش به ادعای سامورایی ها

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۲۵۴۸

خرداد: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، پاسخ ادعای خبرنگاران و کارشناسان ژاپنی که احتمال قهرمانی تیم خود در جام ملت های آسیا را بیش از ایران می دانند، با لبخند داد.
به گزارش عصر جمعه ایرنا، «کارلوس کی روش» در آستانه آغاز جام ملت های آسیا 2019 و همزمان با تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در امارات گفت: باید تمام تمرکزمان به دیدار نخست برابر یمن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد هرچه به آغاز مسابقات نزدیک می شویم هیجان نیز افزایش می یابد اما روی وظایفمان تمرکز داریم و باید به آن پایبند باشیم. نمی‌توانیم حواسمان را با مسائل حاشیه‌ای پرت کنیم و فقط باید روی بازی با یمن متمرکز شویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، پاسخ ادعای خبرنگاران و کارشناسان ژاپنی که احتمال قهرمانی تیم خود در جام ملت های آسیا را بیش از ایران می دانند، با لبخند داد و با بیان اینکه فشاری بابت قهرمانی روی دوش ایران نیست، گفت: این فشار روی شانه کشورهایی مثل استرالیا، ژاپن و کره جنوبی است. ما فقط روی بازی اولمان مقابل یمن تمرکز می‌کنیم. تیمی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد که بازیکنان و آماده‌سازی خوبی داشته باشد اما ما فقط بازیکنان خوب داریم.سرمربی تیم ایران که سابقه هدایت رئال مادرید را در کارنامه دارد، اضافه کرد: کارمان را ادامه می‌دهیم و اعتماد به نفس بازیکنان را گسترش می دهیم تا آرامش داشته باشند.
** امید زیادی به جهانبخش داریمسرمربی تیم ملی فوتبال درباره جلسه امروز با «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران که در ابوظبی برگزار شد، گفت: صحبت خاصی در این زمینه ندارم و به رئیس فدراسیون خوش آمد می گویم.کی روش در مورد مصدومیت طولانی مدت «علیرضا جهانبخش» توضیح داد: روند درمانی او طی می شود و امید زیادی به حضورش در مسابقات داریم.وی در مورد محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران در امارات گفت: قرار بود این محل فقط در اختیار تیم ایران باشد اما اکنون ژاپن نیز اینجا روند آماده سازی را طی می کند و حتی قرار است عمان نیز در همین محل تمرین کند. البته این مسائل نمی تواند تمرکز ما را از بین ببرد.رقابت های جام ملت های آسیا از فردا (شنبه) با حضور 24 تیم به میزبانی امارات آغاز می شود.تیم ایران که با یمن، ویتنام و عراق همگروه است، عصر دوشنبه (هفدهم دی ماه) در نخستین دیدار خود به مصاف یمن می رود. برچسب ها: کی‌روش ، ژاپن ، جام ملتها

منبع: خرداد

کلیدواژه: کی روش ژاپن جام ملتها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

به نقل از ایسنا این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بارها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بارها اعلام کرده نیروهای مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشورهای خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشورهای منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901148

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله هولناک یک مرد شمشیر سامورایی به مردم در خیابان
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟