Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس شهبازی روز شنبه به ایرنا افزود: این طرح اکنون به صورت پایلوت در شهرهای جوانرود، روانسر و هرسین به مرحله اجرا درآمده است و مطابق برنامه ریزی انجام شده به تدریج تمام شهرهای استان زیرپوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.
وی اظهار داشت: در این سامانه کنتورخوان بعد از قرائت کنتور، اطلاعات را در نرم افزار موجود در تلفن همراه یا تبلت ثبت و پس از ارسال داده به سرور اصلی و پردازش اطلاعات، صورتحساب گاز در چاپگر همراه کنتور خوان چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی افزود: قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل همزمان صورتحساب به مشترکان در همان لحظه، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتور خوانی با استفاده از جی.پی.اس سامانه، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء توسط مشترکان و اطمینان از توزیع نشدن دیرهنگام قبوض از جمله مزایای این طرح است.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 2 هزار و622 روستا و 32 شهر دارد که از این تعداد ساکنان یک هزار و 100 روستا و 27 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
شرکت گاز استان کرمانشاه 551 هزار مشترک دارد که بیشترین مشترکان در بخش خانگی است.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تلفن همراه جی پی اس کنترل و نظارت گاز نرم افزار جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد

نصرت الله نیکو مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای این طرح‌ها باعث شد تا هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری مجهز شوند و نیاز بهره برداران را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین نیز در حال اجرای سامانه‌های نوین آبیاری است، ادامه داد: ۱۳۰ طرح برای این منظور در دستور کار قرار دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها ۶۳ درصد بوده و درحال تکمیل است.

نیکو اضافه کرد: ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز است که این عملکرد سبب شده تا در سطح کشور رتبه دهم را بین استان‌ها به دست بیاوریم.

به گفته این مسئول، سازمان جهاد کشاورزی در برنامه ریزی پیش رو باید سه هزار هکتار طرح سامانه‌های نوین آبیاری را در اراضی کشاورزی اجرایی کند که بخش قابل توجهی از این مهم نیازمند تامین اعتبار به موقع و در برخی موارد همکاری بهره برداران است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سامانه‌های نوین آبیاری سبب کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری و کیفیت مصرف آب می‌شود که استفاده از این روش به عنوان یکی از برنامه اصلی و هدفمند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم