Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که شاگردان کارلوس کی‌روش حداقل باید به فینال جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا صعود کنند. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

هومن افاضلی در گفت‌وگو  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های 2019 آسیا و ارزیابی‌اش درباره این تیم اظهار داشت: این تیم از لحاظ فردی یکی از بهترین تیم‌های ملی ماست که بعد از انقلاب دیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از بازیکنان در خارج از ایران بازی می‌کنند و مسئله مهم این است که ما تیم جوانی داریم، ولی اکثر بازیکنان باتجربه هستند و با بازی در تورنمنت‌های مهم آشنایی دارند. از طرفی ما تا مرحله نیمه نهایی هم با هیچ‌کدام از تیم‌های بزرگ بازی نمی‌کنیم و در آن سوی جدول یکی از تیم‌های بزرگ حذف خواهد شد. این شرایط هم طبیعتاً به سود ما خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا توقع مردم و رسانه‌ها از تیم ملی برای قهرمان شدن، منطقی است یا خیر تأکید کرد: همان‌طور که گفتم تیم ملی تا مرحله نیمه نهایی رنگ هیچ تیم بزرگی را نمی‌بیند. با این شرایط ما نباید در نیمه نهایی یک بازی سخت را ببریم و به فینال برسیم؟ به نظر من تیم ملی حداقل باید به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند. ما در یکی از سه کمپ برتر دنیا اردو زدیم و مراحل آماده‌سازی تیم ملی هم خیلی خوب پیش رفت. در مورد بازی‌های دوستانه هم باید بگویم که خودمان دوست نداریم با تیم‌های قوی و بزرگ بازی کنیم.

 مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب ایران چه تیمی است، گفت: تیم‌هایی مثل کره جنوبی، ژاپن و  استرالیا رقیبان سنتی ایران هستند و چند تیم دیگر هم می‌توانند به موفقیت در این جام امیدوار باشند.

کی‌روش: روی بازی با یمن تمرکز کرده‌ایم

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا