Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن اصغریان رستمی با بیان این که در گام نخست؛ با همکاری اداره کل پست استان به عنوان مجری طرح، با جمع آوری اطلاعات پایه از فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها، عملیاتی سازی و اجرای پروژه مدیریت یکپارچه املاک موسوم به سیماک در استان آغاز شده است، عنوان کرد: این اطلاعات در سامانه بارگذاری و آموزش دهیاران و فراجویان آغاز شده است و تاکنون ۱۳۷۰دهیاری در ۳۵ بخش و ۱۳ شهرستان تاکنون این دوره را گذرانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری، افزود: در این راستا بیش از ۱۵۰۰ نفر از دهیاران و کارشناسان فنی به میزان ۶۳ نفر ساعت در ۱۳۷۰ دهیاری استان این دوره ها را سپری کرده اند.

اصغریان با اشاره به این که از این سامانه برای صدور مجوز ساخت و سازهای روستایی استفاده می شود، یادآور شد: شهرستان های ساری، قائم شهر، تنکابن، عباس آباد، بابلسر، جویبار، سیمرغ، آمل، میاندورود، بابل، سوادکوه، سوادکوه شمالی و نکا تاکنون با اتخاذ تمهیدات لازم به صدور پروانه ساخت و ساز روستایی از این طریق اقدام نموده اند.

وی تاکید کرد: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به منظور شفاف سازی روند صدور مجوز پروانه ساختمان، تسریع در کار و تکریم ارباب رجوع می بایست کلیه مجوزها و گواهی های ساخت و ساز از طریق سامانه صورت پذیرد و متولیان امر؛ نسبت به صدور پروانه تک برگی سیماک اقدام نمایند.

اصغریان رستمی، گفت: صدور مجوز پروانه ساختمانی روستایی در قالب برگه های مخصوص و متحدالشکل دارای هولوگرام انجام خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی امور روستایی شهرداری بابلسر سیاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان