Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحم خدا شیخ محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان دهلران به رغم دوری از مرکز استان و کشور همواره خاستگاه ظهور ورزشکارانی بوده که بارها به میادین ورزشی دعوت شدند و برای شهرستان و استان و نیز کشور افتخارآفرینی کردند.

وی افزود: شهرستان دهلران در حال حاضر دارای ۳۲ هیئت ورزشی، یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته و ۱۵ مکان ورزشی در بخش های تابعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شش ماهه اول سال ۹۷، ۱۶ مورد اعزام ورزشکاران شهرستان به مسابقات کشوری صورت گرفته و  ۲۰ نفر در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات کشوری مقام کسب کرده اند.

شیخ محمدی اظهار داشت: ۱۲۰ عنوان نیز توسط ورزشکاران شهرستان در مسابقات استانی صورت گرفته است.

وی افزد: همچنین این شهرستان میزبان شش مورد مسابقات استانی بوده و  ۷۰ مورد نیز مسابقات درون شهرستانی نیز برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دهلران عنوان کرد:  ۱۰ نفر از ورزشکاران شهرستان در بخش آقایان و بانوان از جمله در رشته های بستکبال، فوتبال، تیراندازی، فوتسال به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.

کد خبر 4504163

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دهلران مدال طلا ورزش و جوانان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از زندانیان استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟