Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:58:47 GMT

مدیر نشر درسا درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۳۵۴۷

مدیر نشر درسا درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران مرحومه  سرکار خانم معصومه باذری رودسری مدیر مسئول انتشارات  دُرسا دار فانی را وداع گفت.

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به همین مناسبت با صدور اطلاعیه‌ای این اتفاق را به فرزند ایشان کیوان رحیمیان مدیر مسئول انتشارات لیوسا تسلیت گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیکر آن مرحومه ساعت ۸:۳۰ روز یکشنبه ۱۶ دی ماه ۱۳۹۷ از محل برج بین‌المللی تهران (بزرگراه کردستان، اتوبان حکیم غرب، ابتدای خیابان شیخ بهایی) تشییع و مجلس ترحیم  از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ روز سه‌شنبه مورخ  ۱۸ دی ماه ۱۳۹۷در مسجد شهرک غرب برگزار می‌شود.

کد خبر 4504185 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران درگذشت چهره ها کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید