Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@03:13:44 GMT

برف برخی از مدارس خراسان شمالی را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۴۳۹۳

برف برخی از مدارس خراسان شمالی را تعطیل کرد

بارش برف و برودت هوا مدارس برخی روستاهای شهرستان های شیروان، مانه و سملقان ، راز و جرگلان و جاجرم را امروز شنبه در نوبت صبح به تعطیلی کشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ؛ به دلیل بارش برف و برودت هوا شنبه 15 دیماه مدارس مقطع ابتدائی بخش شوقان در شهرستان جاجرم در نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دلیل بارش برف و برودت در شهرستان شیروان فقط مدارس مقاطع تحصیلی ابتدائی و متوسطه در بخش های قوشخانه ، سرحد و در بخش مرکزی شیروان روستاهای ترانلو،قلعه بیگ،قلعه حسن، پیرودانلو، نقدو، دولو، شرکانلو، خلاجلو، دوآب، رشوانلو و کورکانلوسفلی در نوبت صبح تعطیل شد.

همچنین تمامی  مدارس شهرستان رازوجرگلان کلاسهای روز شنبه ۱۵دیماه ۹۷ در همه مقاطع با دوساعت تاخیر شروع خواهد شد.

مدارس  روستاهای چخماقلو ، گرمک، هاور ، کاستان و اسپاخو در شهرستان مانه و سملقان نیز امروز به علت برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر تعطیل است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستاهای انار


به گفته محسن صالحی فرماندار انار در پی بارش باران صبح امروز در ارتفاعات وروستا‌های جنوبی مسیر‌ها ورودخانه‌های فصلی پر آب شدند. 
وی گفت: باتوجه به اعلام وضعیت نارنجی توسط ستاد مدیریت بحران استان، فرماندار واعضای ستاد بحران شهرستان با حضور میدانی در سرشاخه‌های رودخانه‌های فصلی حاشیه جنبی شهرستان اجرای اقدامات پیشگیرانه را پیگیری کردند.

اعضای ستاد بحران شهرستان انار در آماده باش کامل هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • بارش شدید باران در روستاهای انار