Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیات منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازندگان در بافت ناکارآمد استان زنجان همچنین از بسته های تشویقی برخودار می شوند.
وی تاکید کرد: تخفیف در انشعاب آب، برق، گاز، معاف از بیمه و مالیات و پرداخت 50 درصد از مبلغ پروانه ساختمان از جمله این بسته هاست.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 50 درصد مابقی هزینه پروانه ساختمان را این اداره کل به شهرداری ها پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیات منش اظهار داشت: راه و شهرسازی مطالبات شهرداری ها را که از سال 86 باقی مانده بود محاسبه و تهاتر کرد.
وی ادامه داد: حدود 10 میلیارد ریال بدهی به شهرداری ابهر بابت هزینه های تخفیفی اعمال شده برای پروانه ساختمان در بافت ناکارآمد شهری داشتیم که پرداخت شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بقیه شهرداران استان چنانچه تخفیفی در هزینه های پروانه ساختمان در بافت ناکارآمد شهری اعمال کرده اند، با ارائه مستندات مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.
بیات منش تاکید کرد: در زمان حاضر احداث یک مترمربع بنا 13 میلیون ریال هزینه دارد که با اعمال این تسهیلات و تخفیف ها، احداث آن در بافت فرسوده 10 میلیون ریال برای سازنده تمام می شود.
وی به پروژه های اجرایی در بافت ناکارآمد استان زنجان اشاره کرد و افزود: 11 پروژه در این مناطق تعریف شده است که اعتبارات همه این پروژه ها را راه و شهرسازی از محل تملک دارایی در شهرهای ابهر، خدابنده، زنجان و خرمدره تخصیص داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از این تعداد پروژه تعریف شده سه پروژه به پایان رسیده و هشت مورد نیز در دست انجام است.
به گفته بیات منش، امسال دوباره چند پروژه از قبیل فرهنگسرا و کتابخانه در محله های اسلام آباد و نجف آباد زنجان، حسین آباد ابهر و سه سالن ورزشی نیز برای این مناطق تعریف کردیم.
وی خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهری در منطقه اسلام آباد زنجان، آسفالت معابر منطقه شریعتی خدابنده و اسلام آباد سال گذشته به پایان رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بین اینکه مرمت سرای پاشا یکی از آثار تاریخی شهر زنجان است که در برنامه بازآفرینی شهری قرار گرفته است، گفت: 50 درصد از نوسازی آن سال گذشته به پایان رسید و مابقی نیز امسال به پایان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، استان زنجان در شهرهای ابهر، خدابنده، زنجان و خرمدره بافت ناکارآمد شهری دارد.
بیشترین بافت ناکارآمد با 85 درصد مساحت در زنجان، 8 درصد در ابهر، پنج درصد در خرمدره و 2 درصد نیز در خدابنده قرار دارد.
9505/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آب و فاضلاب تملک دارایی شهرداری مالیات مدیرکل راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند

به گزارش صدای ایران از ایلنا، عضو شورای شهر تهران با تاکید بر این که دغدغه مهم و اصلی شهروندان محله جوادیه سکونت اتباع بیگانه است، گفت: شرایط به گونه‌ای است که ۶۰درصد از ساکنان این محلات را اتباع تشکیل می‌دهند. ۱۰ تا ۳۰درصد دانش‌آموزان مدارس این محله نیز از اتباع هستند.

ناصر امانی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش بازدید از محله جوادیه با بیان این که ۴۴درصد از بافت این محله فرسوده است، اظهار داشت: علی‌رغم تسهیلاتی که شورا و شهرداری برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌اند، به دلیل ریزدانگی، نزدیک به ۱۰۰فقره پروانه نوسازی بافت فرسوده در این محله صادر شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این که شهرداری در روز‌های اخیر به‌خوبی در جمع آوری معتادان عمل کرده است، گفت: مساله‌ای که وجود دارد بازگشت معتادان است؛ کما این که در گذشته نیز بار‌ها به محل بازگشته‌اند.

امانی با بیان اینکه سقف یکی از مدارس محله جوادیه در حال ریزش است، تصریح کرد: تجمع ده‌ها نفر از اتباع در یک واحد مسکونی، نارضایتی مدیران مدارس و درخواست برای راه اندازی مدرسه مجزا برای اتباع در این بازدید مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین درخواست‌های مردم محله جوادیه شامل ساماندهی اتباع بیگانه، جلوگیری از ورود آنها به محلات قدیمی و تعیین تکلیف ریل‌های راه‌آهن است که هیچ‌یک به مسئولیت شهرداری بازنمی‌گردد و وزارت کشور و اداره اتباع باید به این موضوعات رسیدگی کنند.

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران