Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:11:50 GMT

ماشین سازی تبریز 2 بازیکن جدید گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۴۵۲۱

ماشین سازی تبریز 2 بازیکن جدید گرفت

تبریز-ایرنا- تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برای حضور قدرتمند در مرحله برگشت لیگ برتر باشگاه های کشور، 2 بازیکن جدید در پست های وینگر و خط حمله به خدمت گرفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، ' احسان علوان زاده ' بازیکن نیم فصل نخست تیم پرسپولیس که توانایی بازی در خط میانی و پشت مهاجمان را دارد، با فسخ قرارداد با تیم سابقش برای نیم فصل دوم لیگ برتر با تیم ماشین سازی به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن 24 ساله طی دو فصل حضور در تیم پرسپولیس 16 بازی برای این تیم در لیگ برتر و سه بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است و سابقه بازی در تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان را دارد.
همچنین 'یوسف سیدی'، مدافع -هافبک چپ نیم فصل اول تیم تراکتورسازی، که فرصت حضور در این تیم مدعی را نداشت، با فسخ قرارداد با سبزپوشان تبریز به توافق رسید تا در نیم فصل دوم لیگ برتر پیراهن ماشین سازی را بر تن کند.
سیدی 23 ساله که سابقه حضور در تیم ماشین سازی هنگام صعود این تیم به لیگ برتر در فصل 94-95 را دارد، در تیم های ذوب آهن اردبیل و گسترش فولاد تبریز نیز بازی کرده است.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هم اکنون در اردوی آماده سازی کیش حضور دارد و در یک بازی تدارکاتی با تیم مس کرمان به تساوی یک بر یک دست یافت.
این تیم در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر ، 14 بهمن ماه در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می رود.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال لیگ برتر ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی