Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@14:53:31 GMT

بخاری نفتی از مدارس سمنان برچیده می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۴۵۸۰

بخاری نفتی از مدارس سمنان برچیده می شود

سعید هژبری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: قرارداد بازسازی سامانه های گرمایشی 15 مدرسه استان سمنان و خرید 90 بخاری هوشمند با پیمانکار منعقد شده است.
وی خاطرنشان کرد: در یک هزار و 96 کلاس درس استان سمنان بخاری گازی وجود دارد و اولویت اساسی در بازسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان جمع آوری بخاری نفتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ادامه داد: در کنار بازسازی سامانه های گرمایشی، این اداره کل به رویکرد حفظ و نگهداری این سامانه ها توجه دارد و توجه به کیفیت این وسایل همواره در دستور کار این اداره کل است.
هژبری تصریح کرد: اجرایی نشدن دستورالعمل ایمنی در مدارس خطرآفرین است و برای جلوگیری از خسارت های جانی و مالی این دستورالعمل از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس تدوین و به اداره کل آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: افزایش کیفیت در آموزش یکی از اولویت های اساسی در این اداره کل است که با تمام توان کارکنان این مجموعه برای رفع نواقص احتمالی در مدارس استان تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان 793 فضای آموزشی، پنج هزار و پنج کلاس درس به مساحت653 هزار و 934 متر مربع وجود دارد.
7339/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل آموزش و پرورش استان استان سمنان مدرسه مدارس بخاری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد