Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام بر لزوم مشارکت هلدینگ ها و شرکت های بزرگ کشور برای رونق بخش صنعت استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی»، ظهر امروز (۱۵ دی) در دیدار با معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، اظهار کرد: متاسفانه در استان ایلام با وجود استعدادها و توانمندی های زیاد در بخش های مختلف به دلیل نبود سرمایه گذاران توانمند بومی بخش صنعت تاکنون رشد چندانی نکرده ولی با اجرای پروژه های در دست اجرا بویژه در بخش انرژی امید می رود ایلام نیز در مسیر صنعتی شدن گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: رونق صنعت نیازمند حضور سرمایه گذاران است پس باید هرچه بیشتر موانع پیش روی سرمایه گذاری را برداریم.

 

استاندار ایلام تاکید کرد: شرکت ها و هلدینگ های بزرگی در کشور فعالیت می کنند که باید زمینه حضور آنها را در استا نفراهم آوریم چراکه بخش داخلی استان از ظرفیت و توانایی مالی لازم برای اجرای پروژه های بزرگ برخوردار نیست.

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به دیدارهای خود با مسئولان ارشد کشور بویزه در حوزه اقتصادی گفت: طی ماه جاری نشست مشترکی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان و مدیران وزارتخانه و شرکتهای مختلف سرمایه گذاری از جمله شرکت های ایمیدرو، ایدرو و هلدینگ های سرمایه گذاری چون خلیج فارس و ایرانیان تشکیل و تصمیمات مقتضی برای ایجاد سرمایه‌گذاری و احداث کارخانجات بیشتر در استان صورت می پذیرد.

 

وی جایگاه شهرک های صنعتی را در رونق اشتغال و تولید در کشور حساس و خطیر دانست و بر لزوم توجه بیشتر این سازمان بر شهرک های صنعتی شهرستان های استان تاکید کرد.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مراجع و علماء خبرگزاری شبستان مراجع دیدار با مراجع خراسان جنوبي شیراز انقلاب اسلامی استان بوشهر حماسه 9 دی شهرک های صنعتی صنعت شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اففتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه