Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:43:05 GMT

پذیرش کارشناسی و ارشد پیوسته در «امام صادق»

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۵۲۹۹

پذیرش کارشناسی و ارشد پیوسته در «امام صادق»

دانشگاه امام صادق (ع) از بین برادران و خواهران علاقمند برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته سال ۹۹-۹۸ دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش دانشجو، دانشگاه امام صادق علیه السلام بر اساس اهداف متعالی خود و با امتیاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ در دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته ویژه برادران و کارشناسی ویژه خواهران دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق این اطلاعیه رشته‌های تحصیلی هر دوره ویژه خواهران و برادران به شرح جداول زیر است:

رشته‌های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد پیوسته ـ ویژه برادران:

رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ـ. ویژه خواهران:

داوطلبان لازم است پس از ثبت نام و دریافت شماره پرونده آزمون سراسری با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه قسمت گزینش دانشجو حداکثر تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبانی که قبل از آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه امام صادق می‌کنند، لازم است از تاریخ اول اسفند لغایت ۲۹ اسفند ۹۷ با وارد کردن کد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسری خود را ثبت کنند.

همچنین داوطلبان نظام جدید آموزشی (دبستان، دبیرستان، ۶-۳-۳) لازم است بعد از مشخص شدن معدل کتبی سال دوازدهم حداکثر تا پایان خرداد ۹۸ با وارد کردن کد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و معدل کتبی خود را ثبت کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای جزئیات ثبت نام و نحوه پذیرش در این دانشگاه می‌توانند به پایگاه اینترنتی دانشگاه امام صادق (ص) به نشانی www.isu.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه امام صادق کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) آئین‌های ویژه ای در سراسر استان بوشهر از سوی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی تدارک دیده شد که در حال برگزاری است.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین استان بوشهر در سراسر این شهرستان همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) با حضور در این آئین‌های ویژه در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و عشق و و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

به همین مناسبت آئین ویژه سخنرانی و عزاداری صبح شنبه در دفتر امام جمعه گناوه با حضور مسئولان شهرستان و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی یکی از روحانیون و اساتید حوزه صبح شنبه در این آئین ویژه و معنوی سخنرانی کرد و همچنین با حضور شرکت کنندگان روضه خوانی و عزاداری برگزار شد.

بعد از ظهر امروز نیز مراسم ویژه تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلی جمعه برگزار و سپس آئین تشییع پیکر مطهر شهید انجام خواهد شد.

کد خبر 6096146

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون