Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:17:24 GMT

۳ دانشجوی مصدوم علوم و تحقیقات مرخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۵۷۲۴

سه مصدوم دیگر حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از بیمارستان ترخیص شدند.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، صالح اسکندری رئیس سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سه مصدوم دیگر حادثه علوم و تحقیقات از بیمارستان ترخیص شدند، اظهار داشت: محمدامین عابدینی از بیمارستان خاتم الانبیا، بهاره کوچه باغبان از بیمارستان لاله و ملیکا فراهانی از بیمارستان عرفان ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دانشجویی که حال وخیمی داشت، گفت: وضعیت عمومی آرین حقیقت در بیمارستان نورافشار رو به بهبودی است و امیدواریم اوایل هفته آینده از بیمارستان ترخیص شود.

رئیس سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مراقبت‌های پس از ترخیص دانشجویان بیان داشت: دانشگاه خود را متعهد به مراقبت در منزل و مراقبت‌های پرستاری داخل منزل مصدومان ترخیص شده می‌داند و طی قراردادهایی که بین واحد علوم و تحقیقات و پرستاران و بهیاران منعقد شده، مصدومان ترخیص شده از این خدمات در منزل برخوردار می‌شوند.

اسکندری درباره ایمن سازی جاده تردد اتوبوس‌های دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات گفت: متوسط شیب این جاده براساس اعلام پلیس راهور ۸ درصد و در محل حادثه ۱۵ درصد است از این رو به زودی با نصب گاردریل و سرعت گیر در راستای ایمن سازی جاده اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به تغییر محل‌های آموزشی دانشگاه علوم و تحقیقات تاکید کرد: باید در میان‌مدت بخش‌های آموزشی و دانشکده‌هایی که دانشجویان در آنجا تردد بیشتری دارند، به ارتفاع کمتر از ۱۸۰۰ متر منتقل و بخش‌های پژوهشی و ستادی در ساختمان‌ها و ابنیه‌هایی که در گذشته بالای ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخته شده اند، مستقر شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشجویان مصدوم حادثه علوم تحقیقات بیمارستان ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد

کارلوس توز از فردا به تمرینات تیمش بر می‌گردد. 

کارلوس توز، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین، که پس از احساس درد در قفسه سینه در بیمارستان بستری شده بود، روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شد.

طرفداری | به گزارش BBC، این سرمربی ۴۰ ساله باشگاه ایندیپندنته آرژانتین روز سه شنبه به بیمارستانی در بوینس آیرس منتقل شد. باشگاه ایندیپندنته در روز چهارشنبه اعلام کرد که توز از بیمارستان مرخص شده است و از روز پنجشنبه به تمرینات بر می‌گردد. 

توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و وست هم که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵، ۷۶ بازی ملی برای آرژانتین انجام داد، در آگوست ۲۰۲۳ به عنوان سرمربی ایندیپندنته انتخاب شد.

او بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳، ۲۰١ بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داد و دو بار با یونایتد (۲۰۰۸-۲۰۰۷ و ۲۰۰۹-۲۰۰۸) و یک بار با سیتی (۲۰۱۲-۲۰۱۱) قهرمان لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس