Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وزشی خبرگزاری برنا،سومین جلسه کارگروه ورزش و جوانان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باحضور عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و برگزار شد در این نشست حمیدی گفت: امیدوارم بتوانیم با همفکری و همدلی برنامه های خوبی را برای فجر چهلم انقلاب اسلامی پیش بینی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دو انتظار از همه اعضا در این کارگروه وجود دارد که انتظار اول تبیین دستاوردها و ارائه کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه تربیت بدنی است که به واقع حرکت گسترده و وسیعی در توسعه ورزش در ابعاد مختلف صورت گرفته است.
 
وی افزود:بر اساس تاکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان باید گزارشی کامل و مکتوبی از دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب اسلامی در همه حوزه ها ارائه و به مردم اطلاع رسانی کنیم.   فجر چهلم انقلاب اسلامی موقعیت بسیار مناسبی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب های مختلف به مردم ارائه شود و در این بین استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای جهت اطلاع رسانی به مردم که چه گامهای بلندی در این حوزه برداشته شده است ضروری است. برگزاری رویدادهای ورزشی در قالب جشنواره ها، مسابقات و برنامه های ورزشی با مشارکت و حضور گسترده مردم انتظار دوم کارگروه ورزش و جوانان فجر چهلم است.
 
حمیدی با اشاره به این موضوع که وجهه مردمی باید محوریت همه برنامه ها باشد خاطر نشان کرد:مردم صاحب انقلاب هستند و در موقعیت های مختلف کشور در توسعه، رشد و تثبیت انقلاب اسلامی نقش اصلی را ایفا کرده اند.
 در این برهه حساس کشور که دشمنان سعی در تزریق یاس و ناامیدی به جامعه دارند، ما باید با ابزارهای مختلفی که داریم با جنگ روانی دشمن مقابله کنیم و آنها را ناکام بگذاریم.
 
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه عنوان کرد: ورزش به غیر از ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه می‌تواند انسجام، وحدت و همبستگی ملی را تحکیم کند، بنابراین باید همه اقوام و فرهنگ ها از سراسر کشور که ظرفیت بزرگ ما هستند را در برنامه ها در نظر بگیریم.
 
وی در پایان با اشاره به حضور تیم  ملی در امارات گفت: پیروزی های تیم ملی فوتبال می تواند جلوه‌ای از شور، نشاط، امید و همبستگی را در جامعه رقم بزند که امیدواریم اعضای تیم ملی فوتبال ایران مثل جام جهانی که درخشیدند در مسابقات جام ملت های آسیا نیز باعث خوشحالی و شادمانی مردم شوند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی تیم ملی فوتبال جامعه ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم