Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@03:15:38 GMT

امیدواری به کاهش قیمتها در بازار طلا و سکه

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۶۶۲۳

ساعت24-قیمت طلا و سکه در حالی در بازار امروز افزایش یافته که رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است قیمتها کاهش یابد.

ابراهیم محمدولی اظهار کرد: احتمال افزایش قیمتها وجود دارد و خواهد داشت چرا که در پایان سال میلادی و تعطیلات کریسمس قرار داریم و این انتظار تورمی در همین بازه زمانی در بازار داخلی نیز وجود داشته است و نوسانات تا حدودی طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته امیدواریم بازار طلا و سکه به زودی به روند طبیعی خود برگردد و مجددا شاهد کاهش قیمتها باشیم.

وی افزود: در بازار امروز هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. همچنین نیم سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد و ربع سکه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه اونس جهانی طلا افزایش قیمت داشته و به ۱۲۸۵ دلار رسیده است گفت: روند قیمت و وضعیت بازار طلا نیز همچون سکه افزایشی بوده و از بازار جهانی متاثر شده چرا که هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۴ هزار تومان قیمت دارد.

محمدولی تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر نوسانات سکه و طلا کنترل شود و ثبات به اندازه‌ای در این بازار ایجاد شود که بازار مصنوعات طلا و جواهر رونق بگیرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۷۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۲,۰۱۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که لیر ترکیه که در بازار آزاد دیروز به ۲,۰۱۰ تومان رسیده بود. امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۷۵ درصد) به ۱,۹۹۵ رسید. بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۲,۰۰۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۲.۲۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۷.۸۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد