Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کارهای پایانی طبق برنامه زمانبندی که از قبل تعیین شده در حال اجراست تا عملیات گازرسانی به ۱۰۸ روستا در بخش دیشموک و قلعه رئیسی انجام شود. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

رحمان خادم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت اظهار داشت: عملیات گازرسانی به پروژه قلعه رئیسی و دیشموک و روستاهای تابعه پس از انجام کارهای عملیاتی و گذر از کوهها و رودخانه‌ها و به شهرها و روستاها رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: تا کنون دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک و نزدیک به 80 روستا گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به روستاهای باقی مانده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه تا کنون بیش از 158 کیلومتر لوله پلی اتیلن و 74 کیلومتر لوله فلزی اجرا شده، گفت: الان در مراحل پایانی پروژه هستیم و همزمان 6 پیمانکار در حال اجرای علمک گذاری در حوزه‌های مختلف این پروژه هستند.

خادم با بیان اینکه کارهای پایانی طبق برنامه زمانبندی که از قبل تعیین شده در حال اجراست تا عملیات گازرسانی به 108 روستا در این حوزه انجام شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده بیش از 2 هزار علمک در این حوزه نصب شود.

وی ادامه داد: همزمان با علمک گذاری کار گازرسانی به سایر روستاهایی که عملیات شبکه گذاری آنها اجرا نشده در حال انجام است.

خادم با بیان اینکه این پروژه سه فاز است، گفت: فاز اول و دوم که به طول 16 کیلومتر بوده به پایان رسیده و الان در حال اجرای فاز سوم این پروژه با اعتبار 40 میلیارد تومان هستیم.

وی با بیان اینکه 70 درصد کل پروژه انجام شده، افزود: 30 درصد باقی مانده که گازرسانی به روستاهای باقی مانده است در حال انجام است و تا پایان امسال کل این پروژه تعین تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم