Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@07:32:49 GMT

علی کریمی دعوت کی‌روش را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۷۰۰۴

علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در واکنش به اینکه کی‌روش او را به حمایت از تیم ملی دعوت کرده است، گفت: نیازی به دعوت کسی ندارم. آفتاب‌‌نیوز : علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در حاشیه دوره A کلاس‌های مربیگری در هتل آکادمی در واکنش به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه اظهار داشت: من خیلی وقت است که حرف‌هایم را در فوتبال گفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا آنهایی صحبت کنند که دستی بر آتش دارند. نیازی به صحبت‌های من نیست.
وی در پاسخ به درخواست خبرنگاران که عنوان کردند، می خواهند در مورد کلاس‌های مربیگری سؤال کنند، گفت: دو روز از کلاس‌های ما گذشته است. اجازه بدهید که یک هفته بگذرد و بعداً صحبت می‌کنیم.
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که درخواست خبرنگاران را برای مصاحبه رد کرده بود، در واکنش به اینکه کارلوس کی‌روش او را برای حمایت از تیم ملی به جام ملت‌ها دعوت کرده است، گفت: ما نیازی به دعوت کسی نداریم!
کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود یا نه، اظهار داشت: مگر غیر از این است؟! ما تیم اول آسیا هستیم و آیا نباید شانس اول قهرمانی باشیم؟ مگر غیر از این است؟
خبرنگاری این نکته را یادآوری کرد که تیم ملی ایران سال‌هاست در رنکینگ فیفا تیم اول آسیاست و کی‌روش هم هشت سال روی نیمکت تیم ملی حضور  داشته که کریمی در پاسخ به این خبرنگار تصریح کرد: من کاری به کسی که آنجا حضور دارد، ندارم، اما آیا تیمی که هفت هشت سال است که در رده اول آسیا قرار دارد، اکنون نباید شانس قهرمانی باشد؟! عملکردمان هم که در جام جهانی خوب بود و اکنون باید شانس اول قهرمانی باشیم. دیگر بحثی ندارد و غیر از این نیست که مردم فقط به قهرمانی راضی می‌شوند. هرکسی بهانه می‌آورد، دنبال بهانه خودش است. با شرایطی که داریم، در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم، باید شانس اول قهرمانی باشیم. تمام شد و رفت.
وی در مورد اینکه بحث امکانات هم مطرح می‌شود، گفت: این امکاناتی که در اختیار تیم ملی بوده است، در هیچ‌کدام از ادوار تیم ملی وجود نداشته. چه قبل از ما و چه خود ما، چنین امکاناتی نداشتیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در واکنش به این مسئله که کارلوس کی‌روش گفته است باید پرچم سفید را بالا برد و از تیم ملی حمایت کرد، اظهار داشت: مگر ما دشمن تیم ملی هستیم؟! ما هم مثل 80 میلیون ایرانی آرزوی موفقیت تیم ملی کشورمان را داریم. کارلوس کی‌روش، X یا Y، بالاخره امروز هستند و شاید فردا نباشند. امسال هستند و شاید سال آینده نباشند. همه این مربیان خارجی می‌آیند و می‌روند، مهم این تیم ملی است که برای ما و تمام ایرانی‌ها می‌ماند. مگر قرار است چه سودی از نتیجه نگرفتن تیم ملی عاید من و امثال من شود که از نتیجه گرفتن آن می‌شود؟ این سؤال را از آنهایی بپرسید که دستی در آتش دارند. برای همه ایرانی‌ها افتخار است که تیم‌شان پس از سال‌ها قهرمان جام ملت‌ها شود. با این شرایطی هم که ما داریم، اصلاً شانس اول قهرمانی هستیم. تمام شد و رفت، ولاغیر.خبرانلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی کریمی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس