Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت گفت: اولین طرح بزرگ اعتکاف علمی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا دهقان پور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت گفت: اولین طرح بزرگ اعتکاف علمی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت جهت فراهم نمودن شرایط ایده آل برای مطالعه و برپایی حلقه‌های رفع اشکال درسی با حضور اساتید محترم درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دهقان پور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت اعلام کرد: به منظور کیفیت بخشی و فراهم نمودن شرایط ایده آل برای مطالعه و استفاده بهینه از وقت، اعتکاف علمی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حال برگزاری است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت افزود: این اولین طرح بزرگ اعتکاف علمی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت می‌باشد و هدف از آن فراهم نمودن شرایط ایده آل برای مطالعه به همراه برپایی حلقه‌های رفع اشکال درسی با حضور اساتید محترم و برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان این دانشگاه از ۱۳ دی لغایت ۳ بهمن در حال برگزاری است.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین دانشگاه خصوصا ریاست محترم دانشگاه اظهار داشت: امیدواریم این حمایت و پشتیبانی در برنامه‌های آتی بسیج دانشجویی همچون اردو‌های جهادی و راهیان نور ادامه داشته باشد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دهقان پور بسیج دانشجویی جیرفت اعتکاف علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد