Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به اینکه نمی‌خواهیم رفتار، منش و دیدگاه‌های شهدا را به نفع خودمان مصادره بکنیم، اظهار کرد: شهداء حرف خود را زده‌اند و سند آنها مشخص است و ۹۵ درصد شهداء در وصیت‌نامه خود که سندهای زنده، متقن و معتبری است، توصیه به اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه داشته‌اند که این بزرگترین راهبرد است و بعد از انقلاب هر توطئه‌ای علیه نظام بوده و مشکلی به وجود آمده، راهکار و کلید حل آن در دست ولی فقیه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سردار"احمد حق طلب" امروز ۱۵ دی ماه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان اظهار کرد: توجه مقام معظم رهبری به برگزاری کنگره‌ها نشان دهنده این است که موضوع بسیار مهم و کارسازی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه شهداء هیچ نیازی به برگزاری یادواره و کنگره ندارند بلکه ما به آنها نیاز داریم، افزود: امروز جامعه، کشور، مردم و مسوولان ما نیازمند شهداء هستند.

وی بیان کرد: در قریب به ۸۰ درصد از وصیت نامه‌های شهداء به صراحت از استکبارستیزی گفته شده و شناخت دشمن، ایستادگی در مقابل آن و به صراحت از امریکا و اذناب آن نام برده شده است. قریب به ۸۰ درصد از شهداء به حجاب توصیه کرده اند که برای وضعیت امروز ما پیش بینی کرده‌اند و ۶۵ درصد از شهداء در زمینه بیت المال، پرهیز از استفاده از امکانات مردم و ... تاکید دارند: اگر وصایای شهداء را جمع‌بندی کنیم، شهدا برای همه بیماری‌ها و مشکلات ما تجویز خوبی کردند و جامعه ما به آنها نیاز دارد و این کنگره ها وقت گذاری خوبی است.

حق طلب با اشاره به اینکه استان‌های کردستان، ایلام، مرکزی، هرمزگان و بوشهر در سال آینده کنگره شهدا برگزار خواهند کرد، اظهار کرد: کرمان از این استان ها دعوت کند تا از برگزاری کنگره استان کرمان تجربه کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی از سال های گذشته در برگزاری کنگره‌های شهداء آغاز شده و توزیع بسته‌های حمایتی، سرپرستی ایتام و ... صورت گرفته، عنوان کرد: در استان کرمان کار خوبی صورت گرفته که به نام شهدا تامین جهیزیه و کمک به زوج‌های جوان انجام می شود و این رویکرد اجتماعی و خدماتی بسیار موثر خواهد بود و اتمام پروژه‌های عمرانی خیلی اثرگذار و مورد توجه مردم قرار می گیرد.

حق طلب اظهار کرد: وحدت و همدلی یکی از اصلی‌ترین محورهایی است که در برگزاری کنگره های شهداء به وجود آمده و از دستاوردهای بزرگ کنگره در استان کرمان نیز خواهد بود.

وی افزود: برگزاری کنگره شهداء، تبلور قدرت مدیریت و طراحی استان خواهد بود و میهمانان این مسئله را ارزیابی می‌کنند و شان استان کرمان این است که کار بزرگی انجام و نمونه و الگو برای استان‌های دیگر باشد و این امر با همدلی و مساعدت دوستان محقق خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»

دریافت 35 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6095993

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت