Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@13:44:13 GMT

ترامپ نیویورک‌تایمز را دروغگو خواند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۷۵۹۹

ترامپ نیویورک‌تایمز را دروغگو خواند

به گزارش جام نیوز، العربیه گزارش داد؛ پس از آنکه روزنامه نیویورک‌تایمز روز پنج‌شنبه 3 ژانویه 2018 خبری درباره اینکه جیمز ویب، سناتور دموکرات سابق، جای جیمز متیس، وزیر دفاع مستعفی را می‌گیرد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا این روزنامه را به دروغ‌پراکنی و انتشار «فیک‌نیوز» متهم کرد.

 

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: «من مطمئن هستم که ویب مرد خوبی است، اما او را نمی‌شناسم و پیش از این او را ندیده‌انم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پاتریم شاناهان، سرپرست وزارت دفاع در حال حاضر به خوبی کار می‌کند.»

 

پیش از این نیویورک‌تایمز گزارش کرده بود که دولت آمریکا موضوع کاندیداتوری جیمز ویب برای وزارت دفاع را بررسی می‌کند. ویب یک سناتور دموکرات سابق است که در دوره رونالد ریگان وزیر نیروی دریایی آمریکا بود.

 

نیویورک‌تایمز به نقل از منبعی که نامش فاش نشده گزارش کرد که مایک پنس، معاون ریاست‌جمهوری آمریکا و میک مولوانی، رئیس‌ کارکنان کاخ سفید با جیمز ویب تماس گرفته‌اند و یک مقام عالی‌رتبه وزارت دفاع گفته که نام جیمز ویب در کاخ سفید مطرح شده است.

 

گفتنی است، در حالی ترامپ روزنامه نیویورک تایمز را به دروغگویی متهم می‌کند که واشنگتن پست پیش‌تر گزارش داد «رئیس جمهور آمریکا در سال 2018  بطور متوسط 15 بار در روز در ملاء عام دروغ گفته است. ترامپ 7600 بار طی سال 2018 دروغ گفته که 3 برابر سال گذشته است. در ماه سپتامبر ترامپ 600 بار، در ماه اکتبر-1200 و در ماه نوامبر-900 بار دروغ گفت. در ماه دسامبر او به شاخص ماه مه بازگشت و فقط 200 دروغ سرهم کرد.

 

لازم به ذکر است که به گفته برخی از رسانه‌های غربی ترامپ فردی خود شیفته است. وی نشان داده است رعایت اخلاق برای اهدافش چندان مهم نیست. در دروان ریاست ترامپ بر کاخ سفید نه تنها بسیاری از رسانه ها بلکه بسیاری از سیاست‌مداران آمریکایی و حتی متحدان غربی آمریکا (کشورهای اتحادیه اروپا) از رفتار ترامپ ناخرسند هستند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: العربیه واشنگتن پست ترامپ دروغ آمریکا نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد