Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوانی نژاد از ثبت نام ۳۳ هزار و ۷۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد گیلان در سامانه «بچه‌های مسجد» خبر داد.

حجت الاسلام«محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به اجرای طرح ثبت نام اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد «سجا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: سامانه بچه‌های مسجد با هدف ایجاد تشکیلات منسجم  و ساماندهی برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طرح‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به خلاء موجود در کانون‌های مساجد در دریافت گزارش‌ها و برنامه‌ها اظهارکرد: دریافت گزارش‌های کانون‌ها در این سامانه طراحی شده و انتظار می‌رود با ثبت‌نام تمامی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شاهد رشد برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد باشیم.

 

وی با اشاره به فعالیت ۹۰۱ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان تصریح کرد: تا کنون ۳۳ هزار و ۷۰۰ نفر از اعضای این کانون‌ها در سامانه سجا ثبت نام کرده‌اند.

 

رضوانی نژاد ۲۲ دی را آخرین مهلت جهت ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد در مقطع کنونی اعلام کرد و افزود: تعداد اعضای ثبت شده در کانون یکی از امتیازها برای حمایت از کانون‌‌های فرهنگی هنری و اعضای آنهاست که لازم است مسئولان کانون‌ها برای ثبت مشخصات اعضاء، اهتمام جدی داشته باشند.

 

وی با تاکید بر پشتیبانی از کانون‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود به اهداف راه اندازی این سامانه اشاره و خاطرنشان کرد: یکپارچه‌سازی اطلاعات در سطوح مختلف استانی، شهرستانی، کشوری، بررسی و ارزیابی وضعیت موجود کانون‌ها و خدمات ارائه شده از نظر کمی و کیفی، تقویت و تسهیل ارتباط بین کانون‌ها، دبیرخانه‌ها و ستاد در مناطق مختلف کشور، ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی و ارتباطی بین کانونی، آشنایی کانون‌ها از فعالیت‌ها، خدمات و دریافت خدمات از یکدیگر، شفاف‌سازی فعالیت‌های فرهنگی هنری و اجتماعی، آموزش وتوانمندسازی نیروی انسانی با هدف تخصصی کردن بخش‌های کانونی و بهینه‌سازی کیفیت ارائه خدمات در کانون‌های مساجد از جمله اهداف این سامانه است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مراجع و علماء خبرگزاری شبستان مجلس خراسان جنوبي شیراز مراجع اردبیل حماسه 9 دی انقلاب اسلامی بچه های مسجد کانون های مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین