Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، دولت در لایحه بودجه سال آینده کشور برآوردی از میزان درآمدهای حاصله از ردیف‌های موضوعی خاص داشته و در یکی از این ردیف‌ها به «درآمد حاصل از ثبت‌نام و صدور کارت هوشمند ملی» اشاره کرده است.

بر این اساس ثبت‌نام "کارت هوشمند ملی" برای نخستین بار 25 هزار تومان هزینه خواهد داشت و در صورتیکه فرد دارنده، کارتش مفقود شود در نوبت اول می‌تواند با هزینه 50 هزار تومان اقدام به صدور مجدد کارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هزینه صدور برای نوبت دوم (ناشی از فقدان کارت ملی) 70 هزار تومان هزینه خواهد داشت و هزینه صدور در نوبت‌های بعدی (نوبت سوم و پس از آن) 100 هزار تومان خواهد بود.

همچنین متقاضیانی که بخواهند کارت هوشمند ملی خود را بابت تغییر مشخصات سجلی یا خرابی تعویض کنند، باید 30 هزار تومان هزینه بپردازند؛ فعالسازی امضای الکترونیک بر روی تراشه موجود در کارت هوشمند ملی نیز 20 هزار تومان هزینه دارد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لایحه بودجه الکترونیک پارس صدور تعویض کارت هوشمند ملی پارس نیوز سال آینده نرخ های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت : تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد ، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

سید جلال موسوی خطیر در حاشیه بازدید از حوزه آزمون سراسری گروه تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری با بیان اینکه شورای انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سالهای آینده است ،نخستین اقدام برای این منظور را افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در نمرات نهایی اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه شواهد نشان دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر میکند و از استرس آنها می کاهد افزود : یکی از راهبردهای موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، بیشتر کردن تعداد نوبت های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد : با هوشمند کردن آزمون های سراسری ، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • روز دوم نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت گروه‌ تجربی
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری