Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی برای بورس تحصیلی دانش‌آموزان کم برخوردار، گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بورس تحصیلی به ۱۰۰۰ دانش‌آموز کم برخوردار و بازمانده از تحصیل اختصاص یافت. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در شورای اجتماعی استان خوزستان، با اشاره به برنامه‌ریزی برای بورس تحصیلی دانش‌آموزان کم برخوردار، اظهار داشت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای بورس تحصیلی به 1000 دانش‌آموز کم برخوردار و بازمانده از تحصیل اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان افزود: البته در حال برنامه‌ریزی هستیم که این تعداد را به 3 هزار نفر افزایش دهیم. از همه نخبگان، مهندسین، پزشکان و افرادی که از توانایی مالی برخوردارند دعوت می‌کنیم تا به کمپین جوانه بپیوندند و زمینه لازم را جهت کمک به تحصیل 3 هزار دانش‌آموز را فراهم سازند.

شریعتی گفت: این کمپین با همکاری استانداری و آموزش‌وپرورش خوزستان به‌منظور حمایت از سرمایه‌های اجتماعی خوزستان تشکیل‌شده و سازوکار حضور علاقه‌مندان در این کمپین به‌زودی اعلام خواهد شد.

وی در ادامه بابیان اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی جلسات بسیار زیادی برگزارشده و دستگاه‌های اجرایی رویکردهای اجتماعی به خود گرفته‌اند، عنوان کرد: متأسفانه در سال گذشته هدف‌گذاری‌ها در برخی از دستگاه‌ها محقق نشد که در ادامه مسیر باید با استفاده از تجربیات پیشین، برنامه‌ها را به پایان برسانیم.

استاندار خوزستان افزود: دولت، وزارت کشور و شورای اجتماعی کشور برای برطرف شدن مشکلات اجتماعی در خوزستان اهتمام ویژه‌ای دارند و باید از این موقعیت استفاده حداکثری کرد.

شریعتی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش‌های فنی حرفه‌ای انتظار می‌رود بسته‌های اشتغال‌زایی تعریف شود، گفت: با آموزش‌های تک‌رشته‌ای و ارائه دیپلم به افراد نمی‌توان انتظار تولید شغل داشت.

وی با تأکید بر اینکه بودجه‌های مناطق محروم نباید درجایی دیگر هزینه شود، عنوان کرد: هزینه کردن بودجه‌های مناطق محروم و آسیب‌پذیر در برنامه‌ها و پروژه‌های غیر مرتبط خلاف قانون بوده و حرام شرعی است.

هفته فرهنگی قم در روسیه و عراق برگزار می‌شودبزرگترین هفته فرهنگی شیراز در شهریورماه در تهران برگزار می‌شودتشریح برنامه‌های هفته فرهنگی قم در مشهد مقدس

استاندار خوزستان درباره اثرگذاری برگزاری هفته‌های فرهنگی در شهرهای استان، بیان داشت: هفته‌های فرهنگی کار ارزشمندی است که باید باقدرت ادامه یابد و سطح پوششی آن به شکلی باشد همه اقشار جامعه را در برگیرد.

شریعتی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود در هفته‌های فرهنگی یک روز به‌عنوان روز انقلاب در نظر گرفته و از مفاخر کشور و خوزستان در آن استفاده شود. برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی در منطقه و شهرستانی که آسیب‌های اجتماعی بیشتری وجود دارد باید عمیق‌تر و باکیفیت‌تر برگزار شوند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: از سال گذشته تا به امروز اقدامات مؤثری در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است. رسانه‌های باید استان را همان‌گونه که هست معرفی کنند و با ایجاد سروصدا و جنجال باعث به وجود آمدن نگاه منفی مردم سایر نقاط کشور به خوزستان می‌شوند.

انتهای پیام/ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.
نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.
در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.
نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش اموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنندومعلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش اموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان