Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد خالقی نویسنده جوان استان چهارمحال و بختیاری، برگزیده نخستین جایزه داستان‌های حماسی با موضوع اقتباس از داستان‌های حماسی رزم‌نامه ایران و توران در شاهنامه فردوسی شد و به مرحله دوم راه یافت.

نخستین جایزه داستان‌های حماسی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی به صورت ملی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فراخوان این جایزه در شهریور ماه ۹۷ با هدف خلق آثار فاخر و عمیق از داستان‌های شاهنامه فردوسی منتشر شد که در مجموع ۲۲۳ طرح از ۱۸۲ نویسنده به دبیرخانه ارسال و ۱۷ طرح به عنوان برگزیده برای راهیابی به مرحله دوم معرفی شد. ‏

این فراخوان در دو مرحله ارسال طرح و نگارش داستان بلند برگزار شده که در مرحله اول هر نویسنده طرح داستان بلند خود را در قالب هزار کلمه به دبیرخانه ارسال می‌کرد و در مرحله دوم طرح برگزیده در قالب داستان بلند و با حجم حداکثر یک‌هزار و ۵۰۰ کلمه نگارش می‌شود.

در پایان به سه داستان برتر جوایزی اهدا و آثار منتخب در قالب کتاب منتشر و طی مراسمی در اردیبهشت ماه ۹۸ رونمایی خواهد شد. ‏   انتهای پیام/خ حضور در نخستین جایزه داستان‌های حماسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • رویترز: آمریکا به صورت مخفیانه به اوکراین موشک دوربرد ارسال کرده است
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد