Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اعلام نتایج نهایی جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه، چهارمحال و بختیاری از سوی هیئت داوران جشنواره، از بین ۱۰ استان شرکت کننده، بیشترین اختراعات برگزیده را به خود اختصاص داد.

مجتبی بنیادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پس از داوری اولیه این جشنواره، تعداد ۸۸ اختراع برای حضور در جشنواره پذیرفته شدند که بیشتر آن‌ها از استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی و یزد (پهنه‌های زاگرس و زردکوه) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از داوری حضوری و نهایی از این میان، ۱۱ اختراع به عنوان اختراع تایید شده سطح ۳ از طرف بنیاد ملی نخبگان شناخته شدند.

بنیادیان در ادامه گفت: تعداد ۷ اختراع از چهارمحال و بختیاری در بخش داوری این جشنواره شرکت کردند.

رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از استان ۳ اختراع مورد تایید هیات داوران جشنواره قرار گرفت که بیشترین برگزیدگان را در بین ۱۰ استان حاضر به خود اختصاص داد.

وی گفت: این جشنواره در ۱۳ محور مهندسی الکترونیک و کنترل، برق قدرت، کامپیوتر و IT، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی مواد و متالوژی، کشاورزی، صنایع غذایی، پزشکی و تجهیزات پزشکی و علوم دارویی برگزار شد.

به گفته وی، بنیاد ملی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع‌های برگزیده، تسهیل در مسیر آن‌ها به منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان، تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، اقدام به برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای رویش در طول سال می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها