Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:20:09 GMT

97 سری جهیزیه به نوعروسان شهرری اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۸۵۹۴

97 سری جهیزیه به نوعروسان شهرری اهدا شد

یدالله صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ارزش ریالی این تعداد جهیزیه بیش از سه میلیارد ریال بوده که در طی 9 ماه امسال به نوعروسان و تازه دامادهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ری پرداخت شد.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت تمامی نهادها برای ازمیان برداشتن موانع ازدواج جوانان بهره گرفت، تصریح کرد: جهیزیه اهدایی به نوعروسان شامل یخچال، گاز، بخاری و فرش بوده که از محل کمک‌های مردمی و اعتبارات دولتی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری ادامه داد: درجامعه امروز یکی ازموانع پیش روی جوانان درزمینه ازدواج مشکلات مالی واقتصادی است که افراد خیر و نیکوکار با مشارکت دراین امرمهم نقش موثری درتسهیل ازدواج جوانان دارند.
وی افزود: آگاهی بخشی درامر ازدواج، تحکیم و تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب های تهدید کننده در این حوزه از اقدامات دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می رود.
صفری با بیان اینکه نباید مسائل و مشکلات اقتصادی مانعی برای ازدواج جوانان ایجاد کند، گفت: کاهش توقعات و حمایت های همه جانبه از سوی نهادها و خیرین راهکاری موثر در توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه است.
بیش از 6 هزار و 50 نفر در قالب 29 هزار نفر خانوار زیرپوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
1970
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ترویج فرهنگ جامعه جنوب استان تهران فرش کمک های مردمی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس