Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ بازاریابی دیجیتال تحت عنوان مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ با رویکرد مدیریت بازاریابی در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این همایش که توسط آکادمی دیجیتال مارکتینگ برگزار شد، کارشناسان و صاحب نظران و فعالان این حوزه از جمله شاهین آرپناهی مدیریت کل ارتباطات همراه اول، مهدی دهبان موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ، شراگیم مرادی کارشناس دیجیتال مارکتینگ دیجی کالا و دیجی استایل، علی حسینی کارشناس ارشد سئو علی بابا، یوسف فراهانی مدرس دوره‌های بازاریابی محتوا و مدیر محتوای علی بابا و جاباما، محمد سمیعی مدیر مارکتینگ ریحون، سجاد احمدی مدیر پرفومنس مارکتینگ علی بابا به سخنرانی و برگزاری پنل پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین آرپناهی مدیریت کل ارتباطات همراه اول در سخنرانی خود با موضوع تحقق رویای دیجیتال موضوع ترجیحات ذهنی انسان‌ها را مورد بحث قرار داد و اظهار کرد: اگر در مسیر ترجیحات خود حرکت کنیم نتایج بهتری از عملکرد خود به دست می‌آوریم، بنابراین همه باید تلاش کنیم که ترجیحات خود را بشناسیم و تلاش کنیم در سازمانی که کار می‌کنیم در موقعیتی قرار بگیریم که با ترجیحات ما هماهنگی دارد.

وی همچنین گفت: همراه اول لایه‌های مختلفی را برای توسعه کسب‌وکار خود تعریف کرده که در لایه سوم به سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی که سبک زندگی دیجیتال را ترویج می کنند، خواهد پرداخت.

مهدی دهبان موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ نیز در سخنرانی خود با عنوان اصول دیجیتال مارکتینگ با بیان اینکه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از مباحث مطروح در همایش بهتر بهره می‌گیرند چرا که کسب‌وکارهای بزرگ توان سرمایه‌گذاری و تجهیز تیم برای بهره‌مندی از اصول دیجیتال مارکتینگ را دارند ولی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در این زمینه با محدودیت‌هایی مواجه‌اند، به تشریح اصول و مبانی بازاریابی دیجیتال و روش‌ها و ابزارهای مرسوم آن در جهان و ایران پرداخت.

در ادامه یوسف فراهانی مدیر محتوا علی بابا و جامابا به ارائه سخنرانی خود با عنوان محتوا پادشاه بازاریابی دیجیتال پرداخت و سپس پیمان شهید نورایی مدیرعامل ایران هاست در مورد زیرساخت فنی دیجیتال مارکتینگ به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه پنل تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار شد که در این پنل به آسیب‌شناسی روندهای این حوزه پرداخته شد.

سپس محمد سمیعی مدیر مارکتینگ ریحون در سخنرانی خود با عنوان ویدئو مارکتینگ به بیان ظرفیت‌ها و تجارب این حوزه از بازاریابی دیجیتال پرداخت و سجاد احمدی مدیر پرفومنس مارکتینگ علی بابا نیز سخنرانی خود را در با عنوان قدرت دیجیتال مارکتینگ در عمل برای حاضران در همایش ایراد کرد.

آخرین پنل تخصصی این همایش تحت عنوان چالش دیجیتالی شدن نیز با حضور مهدی دهبان موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ، صفا صیرفی هیات مدیرهFCB Artgroup ، علیجاه شهر بانوئی تحلیل‌گر، مدرس بازاریابی و تبلیغات، هادی مرادی مدیر بازاریابی بیابوم برگزار شد.

شایان ذکر است این همایش از تلویزیون اینترنتی آیو به صورت زنده پخش شد.

انتهای رپورتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی دیجیتال مارکتینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است