Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، از بیست و سوم دی ماه  امسال  دومین دوره آموزشی رمان نوجوان با تدریس حمیدرضا شاه آبادی در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان آغاز می‌شود.

بنا بر اعلام انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در پی موفقیت اولین دوره کارگاه رمان نوجوان ، دور دوم این کارگاه از هفته آخر دیماه شروع به کار خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره  در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته در محل این انجمن برگزار خواهد شد .بر اساس این گزارش حاضران در این دوره در مرحله مقدماتی طی ده جلسه مبانی نظری رمان نویسی برای نوجوانان را زیر نظر حمیدرضا شاه آبادی مرور می کنند و در مرحله پیش رفته دست به کار نوشتن شده و یک رمان نوجوان خلق می کنند. 

 پذیرش در مصاحبه شرط ورود به این دوره است.

حمیدرضا شاه آبادی از داستان نویسان با سابقه و برنده جوایز متعدد در جشنواره های مختلف است . که دبیر پروژه رمان نوجوان امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است . از جمله آثار او می توان به دیلماج , کافه خیابان گوته , لالایی برای دختر مرده , اعترافات غلامان , وقتی مژی گم شد , دروازه مردگان , و... اشاره کرد . رمان لالایی برای دختر مرده بر اساس یک نظرسنجی به عنوان بهترین رمان نوجوان دهه هشتاد انتخاب شده است.

نخستین جلسه این دوره در روز یکشنبه بیست و سوم دی ساعت ۱۶/۳۰ برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در آن می توانند با شماره تلفن 88317755 تماس بگیرند

کد خبر 4504537 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه یک روزه جوانی جمعیت ویژه خواهران و برادران به همت مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری جامعة الزهرا حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

در این نشست که به صورت حضوری برگزاری می‌شود صالح قاسمی به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ رأس ساعت ۸ الی ۱۸ است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6096916 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان